![]() |
Eenvoudige Computer !
Weet trouwens niet of hij hier mag STAAN ?
Ik zoek voor in de winkel nog een eenvoudige computer voor weinig !! Omdat mijn laptop het weer eens begeven heeft en dus weer in reparatie is,maar ik kan niet zonder dus heb er nog 1 bij nodig ! Heeft er toevallig nog iemand iets staan omgevingmidden nederland ? groeten Jasper |
Een pc waar windows opstaat is nooit eenvoudig..
|
zou dit wat zijn ?
Pentium 3 1 GHZ pc. deze pc is compleet met 17 inch monitor en 100% goed desktop kast klein formaat [ zie foto ] diskette drive cd-rom speler [ normaal formaat ] 256 MB intern geheugen 10/100 netwerk Intel P3 1 GHZ processor geluidskaart Nvidia TNT2 videokaart 2 x USB Toetsenbord 17 inch monitor. hij wordt dus alleen gebruikt voor volksforum en rekening maken elektro fietsen uitlezen |
sneller dan mijn laptoppie in ieder geval....
|
Ziet er op zich wel ok uit, weet nie wat ie zou moeten kosten?
|
anders heb ik nog wel een gratis monitor die je afmag halen..
|
Heb ook nog wel entje staan:
Pctje voor in een hobbyschuur/kamer, VAGcom er op een je hebt een goede diagnose PC staan Dell Optiplex GX110 (Low Profile Desktop) Specs: Intel Pentium 3 533Mhz (Coppermine core) 256kb L2, 1.65 Vcore, fsb 133mhz maximaal via upgrade mogelijk P3 1ghz, slot 1 of via slotket adapter een FC-PGA sockter 370 P3 slotket Adapter izt er bij alleen geen extra CPU intern geheugen 384MB (1x 128 mb 1x 256mb) max 1gb (geloof ik) Harddisck WDC WD102BA (Western digital) 10 gb Video en netwerk onboard: Intel Graphics Chip Accelerated VGA 32mb shared Ethernet 3Com Fast EtherLink XL 10/100Mb TX Evnetueel incl een Terratec DMX Xfire meer kanaals geluidskaart incl optical in/out 36x CDromdrive USB, printer poort en compoort aanwezig 15" inch monitor of 17 inch in overleg Tevens optioneel een UW scsi kaart met een Quantum altlas 18,2gb UW of W-lan 54mbit PCI kaartje |
Jasper, geen idee wat je eraan uit wilt geven, maar kijk is ff op de site van dell... ( www.dell.nl )
dell's zijn kwalitatief goed, en voor een "basis" pc helemaal niet duur... |
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |