de huisdieren thread
Quote:
nou.. bij deze :D |
de kick off:
onze schildpadden, keigekke beesten: en mijn nieuwste aanwinst, een koppeltje kwartels, nog veel gekker: |
nouja, een kleine familie foto van de golf, de hond, en ik :rolleyes: :p
en nog een foto van artie alleen :eek: :cool: |
our pussy;) |
Mag ik hierbij voorstellen:
Donar, onze Bouvier. Huisdier en bewaking. Dit is tegelijk een voorbeeldje van hoe het kan gaan als je aan m'n spullen zit.... |
hehehehhehehhehehehhehehehehhehehhehehehhehehehheh ehehehhehehehhe
wiskey.... zal morgen eens een foto van onze andere ADHD'er plaatsen....Binkie t konijn |
mijn huis dieren!!!!
Mooi om naar te kijken!! |
hier dan mijn beestjes.
Ze hebben geen naam, ook krijgen ze niet vrijwillig eten van me. maar ja, ik heb er wel afleiding van.. ik zal nog wel meer dieren hebben, maar daar heb ik nog geen kennis mee gemaakt. |
Quote:
Cool !! Gave foto. Is dat toevallig iemand van Luijpers dat jij weet rene (die gast) |
Quote:
:eek: was dat voor monster joh! |
@marco: nee, hij heet niet luypers, hij komt uit Swolgen.
@type 17: die hebben net flink gespeeld samen of de kleine heeft nog zin om nog meer te spelen, kijk die oogjes.. |
Dit zijn dan mijn huisbeesies...
Twee Boa Constrictors (mannetje en een vrouwtje) inmiddels zo'n 1.50m / 1.70m lang (is groter dan op deze foto's). Ik heb nog wel een paar ploatjes, maar daar zijn ze aan het eten en ik weet niet of iedereen dat (vooral zo op de vroege ochtend) aan kan... ik lees het wel. |
Quote:
jaaaaaaaa, cool !! Anders link je zel alleen zonder zichtbaar te maken, dan kan iedereen zelf bepalen of tie t wil zien of niet.....ik wel iig ! |
ik wil het ook wel zien hoor! zelfs op de vroege ochtend.
|
onze Dierentuin
namen: Jager, Tijger, Boudewijn, Sophie, Stamper, Snuffie, Blub, Blab |
Quote:
Quote:
Quote:
Okay bij dez de link naar de ploatjes.... :D Check mijn Boa-Constrictors aan het eten dit waren nog muisjes btw, momenteel gaan er twee dikke ratten in per snake ...enjoy! |
super !! was net met mijn laatste stukje brood bezig en heb het binnen gehouden !!
|
Quote:
Hahaha.... Ik zal binnenkort eens even kijken of ik een paar ploatjes kan maken met ratten als voer... ;) |
Super! Heb ze in het echie gezien... ze zijn echt mooi!
|
ziet er gaaf uit, maar, doe je het ook wel eens met levende muizen of ratten?
vroeger op school deed een leeraar dat, hij kweekte ratten en eens in de zoveel tijd liet hij er eentje rondlopen in het terrarium van de Boa... nou ja.. rondlopen, dat duurde altijd maar een paar seconden. was goed voor het jachtinstinct van de Boa, zij hij dan. |
All times are GMT +1. The time now is 18:11. |