Stekker voor schakelaar 191.919.823
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een stekker voor op schakelaar 191.919.823. Dit is een stekker voor op de versnellingsbak tbv de achteruitrijlichten en MFA van bijvoorbeeld een golf 1 of 2. Iemand die weet waar deze te koop is of nog een oude kabelboom liggen waar een stukje van mag worden afgeknipt? |
Onderdeelnummer van de stekker die je moet hebben is
171972507 Helaas vind ik er geen foto's van. Maar zo'n specifieke stekker heb ik helaas ook niet liggen (wel een doos vol andere soorten) maar wellicht heb je ook wat aan de pinout, zou je eventueel zelf met losse draadjes wat kunnen maken ;) |
Thanks!
Heb de achteruitrijlichten afgelopen week al weekend gekregen, maar hoop dit eigenlijk wat mooier / origineel af te werken. Nu zijn het inderdaad twee losse draadjes, :). Als ik google op het onderdeelnummer dat jij doorgeeft, kom ik een afbeelding tegen van een rubberen "grommet". Vraag me nu dan ook af wat er normaal gesproken op de betreffende schakelaar zit aangesloten; een contrastekker welke vastzit aan de kabelboom of een paar losse draden met AMP stekkers welke afgedekt worden met zo'n rubberen "grommet". Kan iemand dit misschien even checken op zijn golf 1 /2? |
Is origineel echt een kunststof stekker met een rubber hoes er om! Heb van de week een splinternieuwe kabelboom gekocht ;)
|
Zou je eens een fotootje kunnen schieten? Is goed voor de beeldvorming en weet ik precies wat ik naar op zoek moet... :rolleyes:
|
|
Thanks!
Iemand toevallig nog een kabelboom liggen waar een stukje vanaf mag? |
Foto gedaan via mail :thumbup:
|
Gaat maandag op de post
|
:thumbup:
|
En bezorgd! Jan bedankt!!
|