![]() |
Gezocht: Lijstenset Mk2
Ik ben op zoek naar een complete lijstenset van een 2-deurs Golf GTi met dikke bumpers. Hierbij gaat het om de volgende onderdelen:
- 4 wielranden, - 2 dorpelranden, - Dunne deurstrips. Als je een nette set met een nette prijs voor me hebt liggen (niet te ver van Den Haag), dan hoor ik het graag !! Groeten, Rick. |
:o
|
EN iemand die een gare setheeft kan mij mailen ;)
|
ik heb wel een set liggen, kom van een 16v af. de bevestigingen van de dorpellijsten zijn er bijna allemaal af, verder zijn ze goed. tis wel voor een 4 deurs
|
Sorry daar kan ik dan weinig mee ... Die dorpels zijn zoals je zegt gaar, en de deurstrips kan ik niet gebruiken (ik heb een 2-deurs), dus dan blijven alleen de wielranden over.
Dan zoek ik lever een complete set. Maar toch bedankt! Iemand die mij kan helpen? :D |
heb hier nog wel een setje te liggen '
mist alleen 1 spatbordrand voor de rest compleet |
Hmmm ... en waar ligt het, in welke staat en wat zou het moeten kosten ??
|
Quote:
het is nog in een goeie staat en het ligt in friesland om precies te zijn in hallum en 65 euro ben je koopman |
Whehe ... nou dan gaat het helaas niet door. Ik kom uit de omgeving van Den Haag, dus 'ff' naar Friesland zit er niet voor me in. Sorry.
|
zo ver is het nou ook weer niet
is niet het einde van de wereld |
Nou ... dan kom je het ff brengen ;)
Ik zoek liever nog even verder voor iets dichter in de buurt, toch bedankt! |
Iemand anders nog iets moois in de aanbieding? Of zien liggen op de sloop hier in de omgeving?
|
:)
|
Upje :biggrin:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:07. |