Minimale prijs GTI 1984 NL-kenteken
Ik ben in contact gekomen met iemand die van zijn GTI af wil. Deze staat al zeker 5 jaar buiten.
Nu ben ik wezen kijken en opzich zie ik er wel een leuk PROJECT in, alleen ik wil daar ruim de tijd voor nemen. Wat is deze auto waard denken jullie op dit moment?: - eerste toelating 01-02-1984 !! - NL-kenteken - geen APK - Origineel interieur - Marsrood - auto is keihard, zonder roest. Moet wel een keer overgespoten worden |
5 jaar buiten en zonder roest? Ik zou hem toch nog eens goed bekijken. Denk als ge er u bumpers en u bogen afhaalt dat je nog redelijk kan verschieten.
1200-1500 euro max |
5 jaar niet gedraaid? idd 1500€ max
|
5 Jaar buiten zonder roest ....
Zou er niet teveel aan geven. Als je de bumpers, bogen en wat rubbers verwijderd zal die aardig krokant zijn. |
Quote:
Zou ik niet direct zeggen, mijne had voor ik hem kocht ook jaren buiten gestaan maar was achter de bumpers en wielbogen nog keihard. Klein gaatje onder deurrubber van de koffer en dat was het eigenlijk. Hangt ervan af of de auto veel kilometers heeft gedaan (=kans op beschadiging door steenslag van de bodyschutz) en of die voor die aantal jaren buiten staan ook veel heeft buiten gestaan. Maar zelfs dat laatste is niet bepaalend, mijn Passat b4 heeft heel zijn leven buiten gestaan en is beenhard. |
Quote:
De auto is keihard. Kijk maar in mijn handtekening, ik heb genoeg ervaring met Golfjes, helaas ook met roest. Maar deze is keihard. Hij is voordat ie buiten neergezet is volledig behandeld en in origineel Marsrood gespoten (vandaar dat de kofferbaksticker er ook nog niet opzit). De eigenaar kon de spuitkosten niet betalen en toen is de auto buiten blijven staan. Door de verse lak en een boom waaronder de auto staat is de lak onherstelbaar beschadigd helaas. :cool: Nog meer mensen die in kunnen schatten wat de GTI waard is? :thumbup: De meeste onderdelen heb ik nog liggen om hem origineel te krijgen. |
Ziet er nog niet echt uit als een 84-er, daar gaat nog wel wat werk in zitten.
|
Quote:
Klopt, weet precies wat er op een 84 er moet zitten, en dat is nog te doen. Met grill enkel 7-lamel(bezit), bumpers zwart smal (bezit) en spatbordranden enkel. Kom je al een heel eind. Het mooie is dat het complete originele interieur er nog inzit. En de originele 8v motor. Maar klopt, is wel e en meer jaren project, maar dat geeft niet. Wat denk jij van de prijs die ik ervoor moet geven? |
Zelfs al is ie nog roestvrij.
1500€ is een mooie prijs denk ik... |
€1250 max
|
Is de motor nog draaiend?
Zit de originele K-jetronic injectie er nog op? |
Thanks
|
Quote:
Motor draaid idd, injectie zit er nog op ja. |
Gezien hij niet meer alle onderdelen van een 84 heeft zou ik er
toch niet meer dan 1500 voor geven. Je gaat altijd wel zaken tegenkomen van "verdorie, dat zit er ook niet meer op" en alle die kleine dingen kosten helaas veel geld. Stukken van een '84 beginnen echt wel zeldzamer te worden. |
Zou er persoonlijk niet meer dan 1000 voor geven, zo afgaande op de foto's
|
Als je zo overigens je auto wast is elke lak laag na 1 keer wassen niks meer waard :shake: :screwy:
|
Belangrijker is wat je er zelf voor over hebt.
|
Quote:
lijkt idd erg op een schuurspons... de gele zijde onder dat wel :shake: :wow: |
Ter referentie: deze 85er staat in Italië te koop voor 1300 Euro:
Vraag me alleen af wat dat 16V logo in de grille doet ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...29&pageNumber=1 |
Quote:
:eek: das wel erg veel geld inderdaad. Haha bedankt iig! :thumbup: Ik denk dat ik tot zover genoeg weet. IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLE REACTIES, nu onderhandelen! |
All times are GMT +1. The time now is 23:06. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.