Nieuwe rs4 B5
Ik hoop dat jullie hem nog niet gezien hebben maar deze is toch wel heel dik.
Wel een beetje aan de prijs maar bijzonder is het wel. http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1467204975 |
Jaaa, bruut! Is gewoon nieuw...
|
Wow! Wat een mooi ding!
|
What the ... ? Heeft die in een museum gestaan ofzo :)
Bruut ding. Bij die close up van het RS4 logo lijkt de lak niet strak (sinaasappel). |
maar de prijs is wel incl. BTW dat is weer een meevaller.
Wel dik hoor. Hoe kom je erop om zo'n auto bij de audi te bestellen en vervolgens nog geen 200km mee te rijden? maar wel gaaf bedrijf is ook niet de enige super nette youngtimer die door een ringetjes te halen is. |
Ongelooflijk. Iemand die weet waar deze afgelopen 15 jaar geweest is? :D Alvast niet op de weg..
|
Ik vind de prijs niet eens gek! Ja ik weet het... we spreken over een ton. Maar naar mijn idee is dit absoluut een waardevermeerderende investering.
|
|
Nooit....smaken verschillen gelukkig.
|
Neeh, 't blijft een tent hè... :D Dat nog los van mijn voorkeur voor n B5 :thumbup:
|
Ziek apparaat! Wat een plaatje.
|
Quote:
ik zeg een mooie opvolger voor de GTI Tim! :D |
Quote:
idd zeg.... en niet te zuinig ook, kan mij ook niet voorstellen dat hij zo uit de fabriek rolt. ;) |
En dan? Dan ga je ermee rijden....weg waarde, dit is alleen maar leuk om weer weg te zetten voor 15jaar...dus totaal onbruikbaar, leuk dat zeker, maar alleen om naar te kijken. :D
|
zoals altijd mooie auto's daar en heerlijk dik ook in het rood :thumbup:
|
Quote:
is nog steeds niet de nieuwprijs... :thumbup: |
Linkje komt op de zoekpagina uit, denk dat ie al weg is......
|
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |