Roest bij voorruit G60
Geachte forummers,
Helaas heb ik roestvorming onder de voorruit van mijn G60. Heet dat niet de paravan? Anyway, ik wil dat (natuurlijk) weg hebben, maar ga dat zelf niet voor elkaar krijgen. Wie weet iemand of een goed bedrijf (in de buurt van Haarlemmermeer) die dat goed kan doen. Ik heb ook nog elders wat kleine roestplekken om op te knappen en ik ben benieuwd hoe mijn wielkasten eruit zien. Uiteindelijk wil ik ook dat alles weer netjes gespoten wordt. Hartelijk dank. |
Ik heb hetzelfde vorig jaar laten doen bij mijn Passat 35i bij een bedrijfje in Amsterdam
www.autoonderhoud2012.nl Tot op heden ziet het er nog keurig uit https://m.facebook.com/media/set/?s...2Fauth.php&_rdr In het verleden ook wel goede ervaring gehad met Mike's bodywork in Zaandam |
Thanks. :thumbup:
Zijn er nog meer forummers die iemand of bedrijf weten voor roestbehandeling, eventueel las- en spuitwerk? |
Goed bedrijf met veel VAG kennis is RPA Autotechniek. Zit alleen niet in de buurt van Haarlemmermeer. Maar zij hebben ook heel veel aan mijn MK2 gedaan, zie mijn topic. Mocht je contact gegevens willen stuur maar een PB.
Groet, Maarten |
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |