Golf 1 Cabriolet G60 - BBS RS - Candy Apple Red
Vanwege eindiging van m'n jarenlange hobby te koop aangeboden:
Golf mk1 Cabriolet G60 Bouwjaar: 05-1990 Kleur: Candy Apple Red Motor: G60 motorcode PG, km sinds revisie staat op 10.000 Onderstel: Lowtec 9.2 Schroefset (aankoop Juli 2015) + Airforce verst. toplager Velgen: BBS RS 16 Inch 8J & 9J , zwart gecoate harten&gepolijste randen Interieur: Origineel Recaro Sportline Dashboard: Zwart geFlockt, met Pirelli gti tacho frame (rode randje) Middenconsole: 3x vdo meter Dak: Zwart Sonneland Getint glas rondom Gecleande achterklep Fifft Smoke achterlichten (originele) Wat er verder nog meekomt is: extra inlaatspruitstuk met gasklephuis, gesloten luchtfilterbak, originele pully, zit nu een 68'er op, SLS Chip, Wolfsburg matjes, en natuurlijk plaatjes bij het verhaal, heb ze in een myalbum gedaan voor de beste kwaliteit. prijs is per PB, kortom heb je interesse PB me, dan kijken we of we eruit komen http://myalbum.com/album/l4RZXB2hLn8C |
Prijs moet vermeld worden volgensmij. Zie adv regels
|
Zonde dat je m wegdoet Mario, ben niet zo van de cabrio 's maar deze vind ik echt prachtig! Vraagprijs is wel verplicht idd.
|
Quote:
Ik wilde precies hetzelfde schrijven... Love the dash! |
Keuzes keuzes zeg ik altijd, rijd er al sinds ik mn rijbewijs heb, lees 1998,,,
2002 overgenomen van mn ouders, 2008 gespoten, 2009 motorombouw, 2015 ben ik erin getrouwd. Prijs is lastig maar ok, 6000 , & bring your own wheels :) 8000 , compleet zoals op de fotos met bbs rs |
Unieke auto voor jou dan! Hier ga je gegarandeerd ooit spijt van krijgen.... Ook dat ken ik helaas (Witte W65 GTI die ik in 2001 zelf had geimporteerd.... Maar ja, keuzes keuzes idd...
|
En verkocht!
Nu de passat tdi er nog uit, en op naar de nieuwe vw :) |
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |