2 vraagjes over de Golf 4 Cabrio
Is de logo achter op een gewone Golf 4 hetzelfde als van de cabrio?
Wil de chromen vervangen voor een zwarte namelijk. En zwart is niet leverbaar voor een cabrio volgens de dealer. ;) En dan nog de V6 lip. Is die hetzelfde als van een gewone Golf, dus 1 op 1 onder te zetten?? Of is dat ook anders??? |
Ik denk dat bumper anders is
|
Is dat zoveel anders dan???
Kan het mij eigen niet voorstellen namelijk??? |
Quote:
De Golf 4 cabrio (Mk3.5) is niet meer dan een gefacelifte Golf 3 cabrio. De bumpers ed kan je zo monteren op een Golf 3. |
Maar wil dat zeggen dat zo'n V6 lip van een gewone niet past dan?
|
Dat denk ik ook niet nee, golf 3 front is smaller en bumper ook bij een mk4 cabrio ;)
Op duits forum lees ik iets van 5-7 cm inkorten nou of dat heel mooi word dat vraag ik mij af.. Embleem is overigens ook niet zelfde is kleiner ;) |
Quote:
mmh, heb er nu al spijt van zo 1 gekocht te hebben. :D kan er niks voor krijgen OE gezien dan. :rolleyes: |
Tent op wielen een cabrio :D
Zelf spuiten het embleem word het dan, en kwa lip nope ben bang van niet. |
Quote:
ja idd! embleem zal idd plastidippen worden. alleen de v6 lip maar laten zitten dan, dan maar een US-strip. :D dan heb ik iig nog OE wat ik persoonlijk mooi vindt. :thumbup: |
mmmh.... ook dat wordt lastig blijkt. :D
wordt nog leuk allemaal..... :rolleyes: |
Ja enige die past is de originele golf4 cabrio lip verder niet...
:( |
Quote:
oooh, heb geduld zat hoop ik! :D ga gewoon rustig aan zoeken. :thumbup: |
Dan maar een andere vraag.
De logo achterop, is die zo te verwijderen? Bij een gewone Golf 3 valt hij in een rondje, maar hoe zit dat bij een 3.5?? Aangezien het logo in een knik zit zeg maar? |
Quote:
Even de binnenplaat los halen kun je het zo zien. |
is al voor mekaar, even goed poetsen en het kan er mee door! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:21. |