![]() |
project 20 klepper
heb maar een nieuw topic aangemaakt :biggrin:
zoals ik de golf gekocht heb ;) ![]() Zoals de golf momenteel staat :D ![]() |
Update:
gisteren eindelijk mijn bestelde originele Aero Wischer binnengekregen :biggrin:
Voorkant Achterkant |
Quote:
ja inderdaad nieuw hier hahaha :biggrin: maar even m'n naam laten veranderen naar kevin20v ;) Er kwam nog een update aan maar je was net te snel :biggrin: :biggrin: |
ben snel weet je toch !! :D:D
|
Quote:
teveel versnelling op die fiets van je :tongue: |
nee nee ik heb een elektrofiets die helpt voor 75% mee heb ik ook wel nodig vandaag
|
Vette wagen geworden zeg :cool: Koplampen vind ik echt vet :D
Alleen je naam is nu niet meer van toepassing ;) Kevin20V maak er maar van :D |
super knappe kar van je... vind die koplampen wel wat.... Heb je nog goeie tips voor velgen tokos, waar ik eens moet gaan kijken....
|
Quote:
Dankje, dat hoor ik graag ;) :D :hug: Ik koop eigenlijk alleen 2e hands velgen, zo heb ik een setje bbs 3 delig 17 inch liggen en deze Porsche 18 inchers (liggen nu overigens in een zuurbad en die ga ik helemaal polijsten, moet toch wat te doen hebben in de winter :woowoo: ) en wat betreft leuke sites voor (2e hands) velgen www.f1centerassen.com www.cleaned.be www.golfiv.de www.bbs-society.com |
Kevin....kijk es naar de dopjes op deze velgen:
http://auto-diversen.marktplaats.nl...Q %3D%3D#photo |
Quote:
Die passen niet, 17" en zijn dus ongeveer 2cm te klein. |
Quote:
Weet jij waar het over gaat ? Die wielen zijn toch 17" Rene ?? |
Quote:
Ik weet precies waar het over gaat. |
Die BBS`en zijn idd 17" Jasper
|
Ok dan zouden ze moeten kunnen passen toch ?
Waarom weet jij eigenlijk dat ze te klein zijn ? |
Quote:
Kevin had al zo'n set gevonden, en ik dacht dat die ook 17" waren, maar ik begin nu te twijfelen of het misschien toch 15-ers waren. De zijne zijn in ieder geval wel 17". René, mijn excuses als ik er naast zit. |
denk dat het wel past Jasperr:
![]() |
Zou een goede kans maken idd
Maar om er nou 300 zoveel euros voor neer te tellen ?? Dan liet ik ze namaken denk ik ! |
Quote:
Zijn kapjes zijn iig wel anders. Het P-logo komt bij de zijne tot aan die bollen die in de spaken doorlopen. |
misschien kan hij ze wel los kopen? het maakt de velgen wel af in ieder geval... ik had er wel 100 euro voor over gehad
|
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |