Cylinderkop 16V (KR)
Te koop: vers gereviseerde cylinderkop GTI 16V (motortype KR). Klepseals vervangen, kleppen en zittingen geslepen, kop gevlakt. Wegens overcompleet.
€200 incl nokkenassen en (goede)stoters. |
Die wil ik wel van je kopen, probeer nu toch al mijn motor te reviseren... Hij is al wel gemonteerd geweest begrijp ik, hoeveel km's heeft ie gelopen?
|
Zover ik weet heeft hij m nooit gemonteerd en lag de kop met een gerviseerd onderblok te wachten op een G 60 lader
|
Jiiiiiihaaaaaa, een 16vG60!!
|
Ow ja, er zijn op de uitlaatnokkenas na toch geen verschillen tussen de PL en KR koppen? Volgens mij hebben ze ook hetzelfde nr...
|
Hij heeft ooit 5 min gelopen op een 16V turbo, daarna is blok weer uit elkaar gegaan vanwege 1.9 conversie en toen meteen bewerkte kop geplaatst.
Zit nu in buitenland, neem van t weekend contact met je op. |
Prima, ik hoor het wel.
|
Hier een foto.
|
Ziet er prima uit. Is ie ook xtra gevlakt voor meer compressie? Zal wel niet als ie op 16vturbo is gebruikt, wil je natuurlijk minder compressie.
|
Istie er nog Stijn?
|
Hijs er nogsteeds, wat wil je afspreken? Je mag m ophalen in omg Breda of in Haarlem.
|
Oooh shit, ben je as vrijdag ergens in de omgeving van Breda - Arnhem? Of de zaterdag erna (28e)???
|
Ehm nee, ik was in Mexico :D
|
Tjonge jonge... andere voorstellen wanneer ik hem op kan halen?
|
Misschein handiger om een keer email adressen uit te wisselen ?
Of telefoon nummers ;) |
Quote:
Tja, als altijd heb je weer gelijk Gert! Stijn, probeer emailderk2@lycos.nl eens, mijn nummer stuur ik je per PM. Groeten, Derk PS. Maar ik verwacht ook niet dat je me even belt in Mexico of whatever... :D :D |
Derk bekijkt het nog even allemaal, dus nogsteeds te koop.
BUMP! Doe een bod... |
TTT
Doe vooral een bod! |
100 euro geboden door mij !!
|
toevallig niks gereviseerd van een 8v liggen? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:51. |