Motor t.b.v. Cabrio mk3.5 , VR6 , R32 , 1.8 20vt
Heren
Ik denk dat ik hier wel op 't goede adres ben voor het zoeken naar een nieuw blokje voor mijn Golf cabrio mk3.5 Weetje iets leuks. stuur me gerust een PB Wat ik tot nu weet wat leuk is : 1.8 16v KR 2.0 16v ABF 1.8 20vt vr6 2.8 / 2.9 3.2 v6 R32 Als jullie iets hebben , of wat anders leuks zoals eerder vermeld. laat 't me a.u.b. weten Liefst wel met donor papieren i.v.m. het omkeuren |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=136207
Is dit wat voor jou , zit een sticker op de krat om herkomst te weerleggen bij de rdw . |
Ja alleen deze is niet compleet alleen het blok
|
Klopt maar je koopt wel een spiksplinternieuwe blok .
edit ipv originele delen zou je ook met itb,s kunnen werken , bouw je een heel leuk blok :) |
Hey,
ik heb nog een 1.8 20V Turbo Motor AGU Gechipt naar 190pk! Km stand: 171dkm Distributiriem bij 155dkm vervangen. Donor gegevens erbij voor omkeuren. Motor is compleet met aanbouwdelen: Versnellingsbak (schakelt wat stoef bij koude motor van 1 naar 2) Turbo Afdekkap dynamo stuurpomp slangen buizen Ecu startblokeringsvrij Enz. Prijs: €1200,- Kabelboom kan op maat gemaakt worden voor je auto kost €250,- extra Deze past zo in de mk3 steunen, schakelmechanisme die erbij zit past zo onder je auto. Enige dat gedaan moet worden is: Intercooler aanschaffen en buizen op maat maken Setje aandrijfassen Downpipe maken. Lever en bouw al 8 jaar 20vt motoren en inbouw pakketten in dus weet wat erbij komt kijken. Omg: Zwolle 0616720708 Gr Niels. |
All times are GMT +1. The time now is 21:04. |