iemand nog naar de bigpipes in Herenthout?
morgen meeting in Herenthout, heeft er iemand zin om te gaan?
hopen dat het weer beetje ok is, maar zal wel loslopen. ik rij om een uurtje of 10/11 die kant op vanuit eindhoven, dus stuurt maar een pb als ge mee wilt rijden. groet, Berend |
wij gaan normaal daarheen als het weer een beetje meezit, is maar een kleine 30km van hieruit :)
|
mij herken je aan de rode primer rechtsachter (en nee niet een beetje), kom maar een praatje maken, das gezellig.
|
froggy
ik, maar dan zonder mistlampen en verstralers ondertussen :) hebben op retro vw mania ook al een praatje gemaakt, zijn wsl te herkennen aan de volksforumshirts :D |
oh ja....
ik zal m weer aandoen, dan wel de watergekoelde. toen was ik alleen met de derby. |
was een gezellige meeting, berendd een geluk dat je een volksforumshirt aanhad, anders hadden we je niet herkend :) wat is er met je passat gebeurt? langsgegaan bij rené? :D
|
lijkt erop he.....
ik heb een begin gemaakt...was idd geluk dat we beide de shirts aanhadden.. foto's volgen op trunksociety.com, ik ben aant uploaden. |
was een gezellige dag! m'n broer had nog best of show!
|
berendd gespot (sorry voor de onduidelijke foto :redface: )
bekende hier??? @ berendd bedankt voor foto's te trekken van onze auto's |
Dat is weer goed nieuws Rene! :)
|
froggy dus....lichten aan?? (nee flits..) en polo 89 jullie ook bedankt voor t spotten van mijn trunk, zal nie vaak op de foto staan....hopelijk volgend seizoen beter. |
had de foto's al gezien op trunk society, zo vaak kom ik mijne ook niet tegen tss de foto's hoor :)
|
was wel een gezellige meeting ;)
en als we onze wagens niet veel tegenkomen tussen de pics van andere poste we die van elkaar maar :p @renedub: welk is de wagen van je broer?? wij zijn niet gebleven tot de prijsuitrijking :redface: daarmee dat ik het even vraag ;) |
Quote:
Voor de foto's Klik hier ze zijn erg groot, dus dan maar een linkje naar de site :) |
ja dat is dan wel een verdiende bekerwinnaar ;)
is een mooi bakkie |
All times are GMT +1. The time now is 15:02. |