Ugh ugh schuurvondst
http://link.marktplaats.nl/m971396281
Ja... Wat moet je hier van zeggen.. Het is geen goede prijs kwaliteit verhouding. Mag wel iets naar beneden afgesteld worden.. Kwa prijs.. |
Ik vind het persoonlijk wel meevallen hoor. Eerlijke advertentie iig.
|
Denk dat er toch wel wat meer roest aan gaat treffen als je er eenmaal aan begint...
|
Volgens de advertentie heeft hij 9 jaar droog in een garage gestaan en daarvoor zeker 26 jaar buiten in weer en wind.
|
ik dacht hetzelfde toen ik dat las.
En de lak is nog in nette staat.. Maargoed niet echt een +punt ofzo want als je hier aan begint zal je hem compleet moeten spuiten. gokje |
Dat dacht ik ook;) eerlijk maar.. Wij weten allen als je eenmaal begint kom je zo veel meer tegen.. En die tellers beginnen toch op nieuw bij een bepaalde stand?
|
Zonder boekjes erbij zegt zo'n tellerstand mij niks. Kan ie net zo goed op 0 staan. En verder, ja wat kun je verwachten van zoiets. Of ie nou 1000 vraagt of 2000, het werk eraan blijft t zelfde en dat zal veel (en kostbaar) zijn. Zeker als je het restauratiewerk niet zelf kan doen (zoals in mijn geval). En dan vind ik zelfs € 100 nog te veel voor n 1.1 , zou ik liever wat meer uitgeven aan n GTI met net zoveel werk en daarin investeren. Da's mij meer waard.
|
Auto werd te koop aangeboden op het vw forum ik had een afspraak gemaakt en zou de volgende dag komen kijken. Kreeg een whatsappje dat de auto is verkocht(mensen die zich niet aan fe afspraak houden) hij wou er 500 euro voor hebben en ik denk met een beetje handelen wel voor 400 mee kon. 1500 euro is teveel de auto heeft dus best wel roest vind ik. En verre van "hard"
|
Lekker dan... om een afzakker van te krijgen zoiets. En tamelijk onnozel ook om 'm voor 1500 te koop te zetten als je er 500 voor wilt hebben. Zet m dan op bieden of zo...
|
Kijk dat je er winst op gaat maken is geen enkel probleem dat zou ik ook doen maar dan wel realistisch. Maar diegene heeft hem puur voor de handel gekocht en ik zou hem gebruiken voor dagelijks gebruik :) Ben zelf een golf 1 liefhebber en zou hem dus beetje bij beetje aanpakken en jaren van genieten. En dat de auto zo weinig heeft gelopen zal vast niet kloppen zeker klokje rond geweest :)
|
Da's dan wel wrang ja, helaas is 'een man een man, een woord een woord' vaak van toepassing op MP... Begrijp dus dat ie aan een handelaar is verkocht, dan gaan we m hier binnenkort vast weer terugzien!
|
Mij werd deze te koop aangeboden. Ik denk dat de eigenaar trouwens wel lid is hier.
Had voor meer droge foto' gevraagd, maar die heb ik nooit gekregen. |
Quote:
Deze advertentie is al van de handelaar ;) |
Aha
|
Ik zou zeggen snel weer terug in het hok dat ding en nog 100 jaar wachten. Is die goud waard. 1500euro ze durven wel te vragen zeg!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |