Golf 4 tdi Welke aandrijfassen
Hallo
Ik heb een golf 4 tdi alh uit 2000 Nu heb ik er een nieuwe motor in gelegt een tdi ajm 115pk met 6bak code bwa Maar mij nu is mijn probleem dat de aandrijfassen niet passsen Ik heb de aandrijf assen bij de motor gekregen Maar die assen zijn te lang de oude assen hebben wel de goed lengte Maar die homokineet aan de bak is groter en ik kan ze niet over zetten Wand de as is dikker Welke aandrijfassen moet ik hier voor gebuiken Heeft iemand enig idee |
Kan je de flens van de bak niet overzetten?
|
Quote:
Bedankt voor de reactie maar die flens kan ook niet over gezet worden Die as die daar aan zit is te groot dat past niet |
Binnenste kineten van de 6bak assen op je oude assen zetten. Kan dat niet? Zijn het 110mm flenzen? Van die 6bak?
|
[QUOTE=Johan1982MK1]Binnenste kineten van de 6bak assen op je oude assen zetten. Kan dat niet? Zijn het 110mm flenzen? Van die 6bak?[/QUOTE
Klopt de flensen van die bak zijn 110mm De homokineet overzetten had ik gister ook geprobeerd maar dat ging niet Wand Die oude assen zijn ongeveer 28mm dik En van de nieuwe motor zijn de assen ong 30mm De assen van de oude motor zijn wel goed kwa lengte Maar de dikte is anders en de oude kineet aan de bak zijde zijn een stuk kleiner |
Vreemd dat de assen die erbij zitten niet passen dan.
Misschien assen van een v5 gebruiken. Of de bakflenzen omzetten. Maar ik heb er geen ervaring mee. |
All times are GMT +1. The time now is 07:51. |