Bobine vw V6 2.8 aqp
Hallo,
Ik heb een golf 4 V6 2.8 4motion gekocht voor m'n nieuwe project. Nu loopt ie op het moment op 5 cylinders... Bobine is kapot. Vonkt op 1 uitgang niet (cyl 4) Het is een AQP motor uit 1999. Nu zijn deze blok bobines aardig aan de prijs en nu vroeg ik me af: A zou het mogelijk zijn hier een dis bobine van een vr6 ABV van een golf 3 op te zetten in combinatie met de stekker van de golf 3? Of B makkelijk om te bouwen zijn naar pen bobines van de V6 na 2000, Door middel van een stukje kabelboom maar met de bestaande ecu? Groetjes berry |
Ik dacht dat de pen bobines voor de v6 allemaal hetzelfde waren ?
|
Zal wel iets verschil tussen zitten maar niet veel.
Ik heb er echter geen pen bobines op zitten maar een 6 voudige bobine blok met 6 bougiekabels net zoals de vr6, maar de stekker is anders |
€ 225,-
|
|
Jow thx die had ik al, maar van de vr6 kan ik krijgen voor 100 vandaar.
Als dit vaker gebeurd pak ik liever 2 goedkopere..... |
Quote:
Ah vandaar oudere type inderdaad nu je het zegt. :thumbup: |
Zit wel met een id te spelen,
De bobine bestaat uit 3 delen, versterker, koelblok en de bobines. In mijn geval is alleen het bobine gedeelte kepot. Een imitatie bobine voor de vr6 is eBay wel te krijgen voor 70 euro Als ik dan alleen het bobine gedeelte vervang......... Is natuurlijk wel een risico van 70 euro |
Ga het risico nemen heb een golf 3 vr6 bobine besteld
|
Zo risico genomen en......
Het werkt, coilpack is precies het zelfde, Dus versterker, de onderste plaat van de kapotte V6 bobine, En de coilpack met koelblok van de vr6. Starten, lopen, en nu ook weer op 6 cilinders. Met een kosten plaatje van 65,57. Dus als iemand nog een losse vr6 versterker nodig heeft, deze heb ik nog nieuw! |
Super!!
|
Kijk dat zijn mooie oplossingen.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:05. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.