Kentekenplaat in GTI Grille monteren
Hallo,
Ik wil graag mijn kentekenplaat verplaatsen naar de onderste grille van mijn golf 5 gti, aangezien ik een USA grille heb. Ik zag afgelopen weekend met de Mid Winter Meeting dat iemand daar een soort clips in had zitten. Dit leek wel een beetje op deze clipjes -->HIER<-- , alleen dan van kunstof ipv RVS. Heeft iemand een idee waar dit te krijgen is of heeft iemand een andere oplossing? alvast bedankt! |
er was een periode dat er mensen waren die van die zuignappen verkochten,
dat was een goede oplossing geweest. maar die dingen die jij laat zien worden vaak op aanhangers gebruikt om daar een witte kentekenplaat tussen te doen. die zijn vaak idd van RVS, als ze van kunststof zijn houden ze het in deze koude kikkerland niet lang vol denk ik. |
Dat op je foto zijn gewoon aanhangerkentekenplatensnelmontageclips ( 3 keer woordwaarde ) :)
Maar of die in kunststof zijn? Vraag er eens na bij de Brezan of automaterialenzaak. klik voor rvs |
En een zooitje tyraps achterin de auto gooien met een tang geen idee?
|
Ik had het toen zo. 2 zwarte schroefjes door de streepjes op de plaat, door de grille en dan achter de grille 2 alu blokjes en daarop twee moertjes. Niet eenvoudig los te halen bij een Mk5 maar het is een manier die ik had geadopteerd van m'n Mk4, daar kan je eenvoudig dat onderste grilletje wisselen (zit geklikt). Ik had dan een grilletje met die plaat erop en 1 zonder. Mijn Mk5 was echter geen showauto, dus een 'plaatloos' front was geen noodzaak maar zo'n US grille oogt wel een stuk mooier.
|
Had bij mijn jetta zoals Rick zegt gewoon zooi tiewraps in auto en een klein knip tangetje werkte prima knip je bij een meeting de plaat er zo af.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |