![]() |
vraagje
hoi allemaal ik heb een vraagje wie weet wat een versnellingspook gaffel vervangen kost? want mijn golf schakeld af en toe k.....te naar zijn 1e ve :? :? :D g
|
daar wordt je denk ik niet vrolijk van. Waarschijnlijk zullen het je synchroonmessing ringen zijn, die zorgen ervoor dat als je tandwielen draaien en je ontkoppelt dat de 1 in kunt schakelen. Als je er echt vanaf wilt kun je beter een gereviseerde bak kopen en je huidige daarop inruilen.
|
Quote:
Haha die Marco, watvoor ringen?? :oops: Doet me denken aan een topic op het forum waar die gekke fries (Michel) er ook zo'n mooie naam voor wist. LOL |
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel
het zijn synchromesh ringen (toch??) |
alleen dit typte jij: synchroonmessing ringen :D we bedoelen wat jij begrijpt.
|
schakelen naar alle andere versnellingen gaat wel goed? En als je vanuit stilstand schakelt naar z´n 1 dat gaat wel normaal?
|
schakelen
nee als ik stil sta en ik wil naar zijn 1 terug schakelen dan gaat dat wel eens zeer moeizaam mot dan af en toe flink doorduwen maar het is niet constant dat gekl..t
|
heeft mijn broer dus ook... na het vervangen van de koppelingsplaten ontstaan.... heel irritant.... (btw, kan em via de achteruit wel/ook in de 1 krijgen.... erg vaag :rolleyes:)
|
btw, is een Golf III 2.0 GTI 8v
|
All times are GMT +1. The time now is 01:12. |