Wat is dit?
Wat is dit en hoe werkte het?
:confused: |
je licht in hoogte verstellen....als ik t goed zie
|
Quote:
ja foto is ff met mobiletje gemaakt vandaar de bagger kwaliteit. maar hoe werkte dat bij de koplampen dan? elektrische moters? de auto waar het uit kwam heb ik niks bij de koplampen kunnen aantreffen namelijk. |
Is inderdaad de bedieningsknop van de in hoogte verstelbare koplampen. Beide koplampen zouden dan een electrische stelmotor moeten hebben.
Heb je alleen de schakelaar ? |
jup..kon verder niks vinden bij de lampen...is het ergens nog te verkrijgen?
zoniet dan ben ik nu dus hard opzoek.... |
Ik heb nog wel een motortje voor je, maar verder gaat het ook niet. Ja, misschien het stroomloopschema van de bedrading.
|
Ik heb dit schakelaartje ook in me g60.. Op de koplampen zitten bij mij twee kleine zwarte motortjes die de hoogte kunnen verstellen..
Hoe het is aangesloten geen idee heb ik niet zelf gedaan maar de vorige eigenaar... |
van welk type is dit?
|
Quote:
heb je 2 motertjes? kzou het systeem graag willen inbouwen...schema is niet nodig dat vogel ik wel uit. |
Heb 1 motortje incl. koplampframe.
Hans, het is van Golf mkII. |
foto ervan toevallig? en wat moet het kosten?
|
golf III heeft die motortjes(en stelknop) desnoods wel toch? of werkt dat anders?
|
Quote:
Zal kijken of ik er morgen een foto van kan maken. Frame is trouwens voor alle koplampen gelijk zag ik in ETKA, en een nieuw motortje kost je dik 70 euro. Ik vraag er 15euro voor, maar moet eerst nog even nagaan of alles in een perfecte (werkende) staat is. |
Et voila, vers uit de fotocamera :
En zo zit het op het frame : :) |
hoe zit de koplamp erop bevestigt?
|
zelfde als bij handmatige verstelling.
|
hoi met mick
heb evt 2 compl kopl. met motortjes (met kruis) te koop voor 60 euro ik hoort het wel |
Quote:
je hebt pm |
All times are GMT +1. The time now is 16:11. |