20 jahre editie
|
Schroefset erop zetten en je bent klaar :thumbup:
Hele mooi wagen! |
Tof ding, zou zoiets nou ook echt serieus geld waard worden in de toekomst?
Wel jammer van de karige 8v motor, zijn deze uitvoeringen niet met 16v gemaakt? |
Volgens mij wel hoor.. of het echt veel waard wordt, denk het niet. Wellicht een ABF met origineel <50.000 gelopen ofzo, een échte youngtimer. Deze staat zoieso al een hele poos te koop en blijft denk ik ook nog wel even staan. Maatje van me heeft ook een nette, klein plekje op de deur maar verder een prima ding, kunde echt voor een drol en een knikker kopen zo'n Jubi. Deze moet dus wel heeuuull netjes zijn voor dat geld.
|
Jawel hoor :D
Heb zelf een 16v 20 jahre, maar zijn wel minder van gemaakt dan de 8v's. Nadeel is ook dat je de 8v's ook niet vaak in full-option ziet. Meestal ontbreekt de climatronic bij deze modellen. |
Quote:
Mk3's zullen nooit veel waard worden, wat hier al gezegd is, je koopt een leuke 20 Jahre voor weinig, 1700/1800 euro heb je al een leuk exemplaar. Deze is wel heel optimistisch geprijsd. Dan kan ik zelfs voor mn eigen 20 Jahre de hoofdprijs vragen! |
Quote:
valt tegen vindt ik om een goede te vinden. heb even in de gauwigheid rond gekeken, maar een nette originele ROESTVRIJE exemplaar begint toch gauw vanaf 3k tot 3,5k. worden gewoon schaarser die 20Jahre modellen. |
Sowieso een roestvrije golf 3 is lastig geworden.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:05. |