JETTA 2 (black bull)
VOLKSWAGEN JETTA TYPE 2,
echte liefhebbersauto..IDEALE BASIS VOOR EEN PROJECT bouwjaar; 1991 kleur; met. zwart (la9v) km stand; 200... APK; 8-2006 motor; 1300i nz blok, loopt als een zonnetje *1000 km geleden nieuwe distributie en waterpomp erop *500 km geleden grote beurt gehad; nieuwe olie, kvs, remvloeistof, nieuw benz. filter, oliefilter, luchtfilter(K&N), nieuwe rotor/verdeler, nieuwe bougie's en bougiekabels! *startmotor, katalisator, middendemper, remslangen, wiellagers achter! embleemloze grille en witte knippers, smoked achterlichten, powerfilter, enkele wisser, mistpitten, mdf hoedeplank met jbl gto 3-weg speakers, zwarte hemel, kentekens met opleg (2 maanden oud) G-60 WIELLIJSTEN (past vooraan 9J en 10J achter onder)....etc. etc. is een perfecte basis voor een nieuw project!!! voor het achterlijke bedrag van 1000,-!!! dit kan er dus van gemaakt worden :wink: mvg |
VERVANGEN/VERNIEUWD;
--500 km geleden; olie, KVS, remvloeistof, ontstekingsrotor+arm, bougiekabels+bougies, oliefilter, openluchtfilter schoongeblazen, benzinefilter, remslang linksvoor --1000km geleden; complete distributie inclusief waterpomp, startmotor, orginele kat. eronder gelegd, wiellagers achter |
gun het ff de tijd, Uppen binnen 1 dag is wel erg snel niet?? en je zegt nog
: Quote:
maja bij deze weer een gratis up dus :( |
ik heb een bug in me hoofd.....en hij wil er nie meer uit
|
Mocht je toch iets los willen verkopen... dan wil ik graag de stoelen kopen. Heb zelf een Edition One alleen mijn voorstoelen zijn niet meer je van het...
|
3000, krijg je de auto er bij... ;)
|
upke
|
inruil mogelijk? :D
|
@spiderclass...alleen als het een tyfuslage kever is denk!!!!!
upje!!! |
inruil van wat?
|
Nee sorry,je bied hem nu anders aan en daar houd mijn intresse mee op :D succes met de verkoop verder
Of heb je toevallig die velgen nog te koop? :o :p |
omhoog dan
|
UP! hij mag de eruit mensen, foto's staan er nu bij!
|
Quote:
of Quote:
je spreekt jezelf tegen ;) |
:redface: je heb gelijk, had dit bericht tijdje trug al getikt, vandaar. meteen ff veranderd, thnx :)
|
prijs weer gezakt!!
|
SCHOP, ik wil ruimte in de garage mensen, help mij daaraan ghehe
|
SCHOP !1200 euro!
|
Major Up, Heb Nieuw Project....nu Of Nooit 1000 Euro!!!
|
damn, moet ik er geld gaan bijgeven ofzo....in dat geval, er ligt 1500 in het handschoenenkastje :D ;) :p
|
All times are GMT +1. The time now is 17:11. |