Scirocco 1 SL
Scirocco 1 SL
Dit vind ik een van de vetste Scirocco op de aardbol :) mocht ik ooit veel geld over heb dan koop ik mij ook een SL :) omgerekend zou de scirocco rond de 10.000€ moeten kosten |
Quote:
AMEN to that! What een ubercoole rocco!! |
Quote:
ik had een tijdje terug zijn topic doorgebladerd :) en vandaag kwam een vriend en we waren wat aan het praten en toen zei ik dat ik de scirocco 1 SL een van de mooiste scirocco's vind en ik toonde deze foto toen plots zag ik dat hij te koop stond |
Staat al een tijd e koop. 10k komt hij hem in NL afleveren. Heb zijn gegevens mocht je dat wensen via PB.
|
Erg dik.
|
Nice :wow:
|
Jammer van die wisser maar voor de rest een dikke :D
|
Quote:
lol, by design zullen we maar zeggen, ze rijden niet meer met bosjes rond dus voor de gemiddelde VW enthousiast geen parate kennis maar die dingen zijn zo eenmaal geleverd :thumbup: |
|
Als je t over Ruige Rocco's hebt, dan is DIT een ruige Rocco !
|
Quote:
Yup :D |
Quote:
Als het origineel zo hoort geen probleem :D zou hem er zo bij willen hebben ;) |
Quote:
om even in te pikken op de ruitenwisser ;) en dit is mijn scirocco 1 :) met achterruitenwisser als optie :) maar welke op de orignele hoogte staat weet ik nu ook weer niet :p |
Zo hoort het. |
Met stalen velgen en banden met witte letters vind ik 'm zeker zo mooi
|
iemand enig idee hoeveel scirocco 1 sl er gemaakt zijn?
|
Bar weinig, stond er ook eens een op een evenement een Duisburg. Je moet er van houden, vind hem nogal schreeuwerig. Niet mooi, wel heel gaaf!
|
Quote:
zelf opgezocht en gevonden :) Slechts 2000stuks van :) en slecht 5 maand gemaakt van 10-'80 => 05-'81 http://www.passion-scirocco.fr/Joom...4:mk1&Itemid=80 - En Allemagne la SL pouvait recevoir le 1500 de 70 chevaux de type JB. - En Belgique la SL pouvait recevoir le moteur Ã* injection de 110 chevaux de type EG et de ce fait prennait l'appelation de SLi. voor zover mijn frans reikt zou er in belgië zelf een SLI geleverd zijn met de 1.6 gti motor :) |
Op zoek dan in Belgïe
|
Quote:
Blijkbaar. Maar of daar nog 1 exemplaar van bestaat... |
All times are GMT +1. The time now is 11:46. |