Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   rat golf 2 offuh? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13030)

SplitBien 23-08-2005 17:49

rat golf 2 offuh?

Als dit geen ratje meer is weet ik het ook niet meer!! Recept? Gewoon 1 maand onder de boom laten staan op telkens dezelfde plek....

Nu ff een brief met foto sturen naar de gemeente, lak is compleet aangetast, moet hem nu weer helemaal met commandant poetsen, en net nu ik hem misschien wil gaat verpatsen... zucht. Wil minimaal een wasbeurt los peuteren van de gemeente, bomen omhakken zou het beste zijn want na 1 dag heb je al ranzige meuk op je auto.

p@trick kever 23-08-2005 17:52

he sabien
en poetsen was toch al geen favoriet van je he!!!!
aanklagen dat volk, hier is t net zo !
vieze plaktroep........

SplitBien 23-08-2005 17:55

T'ja mij maakt het niet veel uit hoor, die golf is toch geen miljoenen waard en ik vind poetsen wel leuk maar er staan hier auto's die hard achteruit gaan door de bomen!!
Wassen helpt niet, je houdt bruine vlekken... Dus je MOET goed poetsen met turtle wax of bij uni kleuren ff commandanten...

HotWheels 23-08-2005 17:55

vindt 't er wel vet uitzien!

zou mooi m'n mond houden tegen de gemeente, strax krijg JIJ een rekening voor
-rat-look-kosten-...

Golfzilla 23-08-2005 17:57

ik gebruik altijd (verf) ontvetter voor de smerige vlekken van de bomen, werkt PERFECT (voor vogelschijt trouwens ook, en die sporen die van je achterklep aflopen op de achterplaat onder je achterklep)

SplitBien 23-08-2005 17:58

hehehehe t'ja kan ook nog! Heb er wel al 3 briefjes onder gehad, of ik hem niet wil verkopen... Hij staat ook direct langs de weg en aangezien hij er al een maand staat is het net alsof iemand hem er achter gelaten heeft.... :D Wel humor als je die mensen ziet kijken naar dat ding... :p :p

VwPolo89 23-08-2005 18:06

perfecte rat, er zijn er vele die er jaren over doen om de auto er zo te laten uitzien :D

ff langs de carwash rijden, mannen zullen lachen als je daar aankomt :D

SplitBien 23-08-2005 18:09

doe ik ook ff nadat ik de gemeente gecontacteerd heb! :p Kennen we lache! :D:D

berendd 23-08-2005 18:13

ik zou hem toch eerst een keer naar een meeting meenemen....

SplitBien 23-08-2005 18:14

staat idd op de planning maar dan moet ik eerst ff een startmotor hebben....

chrisjuh 23-08-2005 18:28

Hheheh had m al zien staan....ziet er dik uit zo! :)

Melvin 23-08-2005 18:44

ziet er idd goed uit jah.... waar heb je trouwens dat hoodride logo vandaan? of heb je een spuitpatroon... hoe en waar, tell me!

Big_Mac_Mark 23-08-2005 19:04

Quote:
Originally Posted by MellyVille
ziet er idd goed uit jah.... waar heb je trouwens dat hoodride logo vandaan? of heb je een spuitpatroon... hoe en waar, tell me!

Mee eens! Wil het ook graag weten! Enne, die steelies? Verkopen? (als die goffel toch weg gaat :rolleyes: )

SplitBien 23-08-2005 19:19

spuit sjabloon komt van de internet site van hoodride af...

klein probleempje, politie stond net uitgebreid bij mijn golf te kijken, zag ze iets opschrijven dus volgens mij krijg ik binnenkort een boete binnen.. OEPS! :eek:

SplitBien 23-08-2005 19:20

Ennuh, de wielen zou je eventueel over kunnen nemen moet ze alleen nog ff hebben voor de apk... Als ik hem daarna verkoop (lees de ALS goed want hij staat niet in de weg) dan kan je de wielen wel overkopen!

VwPolo89 23-08-2005 19:22

niet even tot bij de politie gewandeld??? had je ineens een klacht kunnen indienen voor het bevuilen van je golf :D

Melvin 23-08-2005 19:24

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
spuit sjabloon komt van de internet site van hoodride af...

waar dan, kan het niet vinden op die site (www.hoodride.com toch gewoon? errug vette site trouwens!)

SplitBien 23-08-2005 19:25

hehe nee kan ik weinig tegen in brengen.. Ding is ongekeurd en staat er al een maand weg te rotten... :D :D Vulpijp van de tank is ook rot, heeft iemand die ook nog liggen of zijn ze nieuw niet duur? En hoe vervang je zoiets? Sorry, ben een golf leek op dat gebied.... :o

SplitBien 23-08-2005 19:28

Quote:
Originally Posted by MellyVille
waar dan, kan het niet vinden op die site (www.hoodride.com toch gewoon? errug vette site trouwens!)

oh ooit stond er een sjabloon maar ik heb hem nog wel voor je.... (alleen niet digitaal)

Neill_s 23-08-2005 19:48

Mooi zo! Motorkap nog ff matzwart rollen, en klaar is Kees! euh Bien... ;)

All times are GMT +1. The time now is 10:47.