Into the photoshop?
Zijn hier nog mensen into the photoshop? op andere fora ben ik het vaak tegengekomen...wel lache om te doen in verloren uurtjes ;)
Voor: Na: |
tja, ik had mij eigenlijk voorgenomen om op dit soort topics niet meer te reageren, maar NEE, die laatste foto :mad: :mad::mad::mad: dat kan echt NIET!
VEEEEEEEEEEL TE LAAG, Deze, ja die is mooi! lekker origineel zo moest ik ff kwijt! wat een schitterende bus!! :kwijl: :kwijl: |
Rico: ik had van jou geen andere reactie vewacht dan bovenstaande.
Altijd leuk om te lezen. (ik ben het hier met je eens hoor) |
uber cool deze zou zeggen ga zo door ... :) :cool: :cool:
|
Quote:
Doe mij deze maar! Errug fijn!! |
nee, so? tis maar een foto... hold your tears! :p
|
Quote:
:biggrin: :biggrin: |
Tja..
Ik vind m origineel een stuk cooler dan dat groene gevaar.. Als ik er iets aan zou veranderen (sorry Rico), dan zo: (mind you: Om m te zien, niet om er mee te rijden) PS: Photoshop is voor mietjes.. Dit is MS Paint :) |
Ik ben zelf 'niet zo' (understatement :) ) bedreven in het Photoshoppen, maar op deze site staan wel leuke gesjopte VW's.
Zoals deze. Voor: Na: En deze. Voor: Na: :cool: |
Quote:
En dat ik blijkbaar tijd over heb dat haal je uit....? Ik voel hier een beetje spanning... ;) Kan helaas niet shoppen meneer luchtloper... ;) :D |
Quote:
shop eens dat een van die lui van het balkon springt.... :D (zomaar een idee hoor.. :p ) |
dit gaat nergens meer over sorry !:D
bungeeeee |
Ik kan niet shoppen, dus dan maar met Paint:
T2-typ34? |
Quote:
Dan maar een mietje :p |
Quote:
humor!! :biggrin: :biggrin: |
Quote:
hahaha, ik was aan het proberen die gozer op de stoeprand op het balkonrandje te laten balanceren... alleen met paint wil het niet, mits overdosis aan geduld... |
Quote:
Dit snapten ze in die tijd echt nog niet... t/m model '70 was bij een tweekleurenschema alleen het dak anders van kleur... idd mooi dat dit fotosjoppen is; zieke ideƫen zoiets moois als een bus uit het eerste modeljaar van de T2 te gaan vernaggelen... Jens (heb nog een '67er in de aanbieding trouwens :biggrin: ) |
Quote:
en weer dezelfde humor :biggrin: |
Voor diegenen die er niet tegen kunnen dat het bussie op de foto zo oud is ben ik er maar even mee aan het sleutelen gegaan:biggrin:
|
eh...........sommige gaan wel snel janken zeg.............
Vind het knap gedaan hoor!!!!!!!!!........T2a of niet........... |
All times are GMT +1. The time now is 03:49. |