Golf 2 1987 -->> abf
Mijn naam is Marvin, 26jaar oud en dit is mijn project wagen.
Begin deze zomer gekocht en eigenlijk alleen in gereden en onderhouden. Golf 2 project 1300mh Deze winter ombouwen naar een 2.0 16v abf :) Abf van Tim 16v overgenomen |
Gaat helemaal goed komen, blok liep echt goed!
|
Nette wagen hoor :thumbup:
|
Mooi motortje! je kunt je abf zo aansluiten op de 6polige stekker in je waterbak. Scheelt je een berg met werk.
|
gaaf marv :thumbup: . Super combi golf 2 abf
|
Thanks mannen, dat hoop ik ook tim :thumbup:
Dat wist ik niet stefan, we hebben nu de abf motorkabelboom uitgedund. Uit eindelijk zijn het ook maar 4 spanningdraden, een diagnose kabeltje en de oliedruk sensoren. Dus zo gaat het ook lukken. Daarbij komt nog de bedrading richting de benzinepomp hiervoor zal de golf 3 abf tank en pomp gebruikt worden :thumbup: :thumbup: |
Sorry mh motor. carb dus. Dan moet je inderdaad met hele spul na binnen. Succes met ombouw verder.
|
De uitgedunde abf kabelboom
020 bak van een kr overgenomen van zippo123 :thumbup: Bak ontvet met dasty en met de hogedrukreiniger afgespoten |
Krukaskeering is wat ingelopen op de as
Speedi sleeve erover geplaatst en nieuwe keering gemonteerd :thumbup: |
Wo.. Die bak lijkt wel nieuw zo..
Weer een overwinning voor dasty :) |
Vorige week maar eens een nieuw interieur radiatortje gestoken het werd tijd :rolleyes:
Net op tijd voor de winter :thumbup: |
Begonnen met het schoonmaken van de abf
Inmiddels zijn de kleine aanbouwdelen alweer teruggeplaatst derest moet nog gespoten worden :thumbup: |
Inderdaad dasty is goed spul om te ontvetten :) werkt perfect
|
Mooie II en leuke update die ABF!
|
Gave motorswap, ga zo door :D
|
Zeer mooie mk2 en de motor zal hem cker goed doen!!!
|
Quote:
Eh, "cker" ?? |
Quote:
:rolleyes: Cker = zeker |
Leuk project! Ik ben zelf ook van 1300 naar abf gegaan.
Rijd heel leuk! Als je vragen hebt stel ze gerust. |
Bedankt mannen, het gaat zeker een verbetering zijn :thumbup:
@ ThomVw, bedankt voor je aanbod top. Ik zal het in gedachten houden, tim 16v heeft het ook al meerdere keren gedaan dus hulp is al dichtbij :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:21. |