Hoog stationair GTI (8v, pf)
Sinds een week ofzo blijft mijn auto hoog stationair lopen bij warme motor.
Wat mij ook opviel is dat bij koude motor/eerste keer starten hij erg laat stationair loopt en soms uit wil vallen. Als ik de blauwe temp sensor los trek dan loopt hij wel netjes stationair. Steek ik de blauwe stekker op de zwarte sensor dan heb ik hetzelfde probleem en gaat hij meteen weer hoog stationair lopen. Heb alle vacuĆ¼m slangen al gecontroleerd met remmenreiniger, maar waar ik het ook op spuit, hij gaat niet hoger in de toeren lopen. Zouden beide temp sensoren kapot zijn, of moet ik dit ergens anders zoeken? |
Nevermind, ik moet de volgende keer iets beter kijken.
De kabel van de nullast/vollast schakelaar was over midden. Hier is door de vorige eigenaar een kroonsteentje tussen gezet en deze was weer los. Vast gezet en auto loopt weer top stationair, zowel warm als koud. Binnenkort maar even fatsoenlijk aan elkaar maken. Deze mag dus naar het archief. |
All times are GMT +1. The time now is 14:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.