wOODy
Hoi,
Net geregistreerd, ik ben Robbie, 32j en afkomstig uit belgisch Limburg. Ik ben freelance webdeveloper en al jaren geïnteresseerd in techniek. Ik heb vorig jaar succesvol een cursus lasser afgerond en kan me behelpen met Tig/tag en Mig/mag. Het kriebelde al even op aan een 'oldtimer' te beginnen, de droom is een Karmann Ghia, maar om te beginnen is het een Golfje 1 cabrio JB 1.5 automaat uit '83 geworden. Verder rijd ik sinds de zomer met een Golf 7 Variant Highline TDI 150pk, welke zijn kuren heeft betreffende de front-assist en al wat tijd bij de dealer heeft doorgebracht. :shake: Jammer want het is een top-auto! Afgelopen weekend de ophaling bij Breda. Bedoeling is het cabriootje zo origineel mogelijk te maken en te houden. Hij is op zich vrij hard, heeft wat deukjes hier en daar maar niets structureels. Bedoeling is dit jaar de motor nog een beurt te geven en verdroogde raamrubbers te vervangen. Ohja en hem door de keuring/douane te krijgen wat hij is geimporteerd :) Tot ziens :) |
Welkom hier
Suc6 mer je project |
Welkom en succes met de wagens
|
Welkom hier, succes en we zien de foto's wel verschijnen :thumbup:
|
Welkom hier, mooie kleur die mk7 :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |