Nóg een "mooie" T2a
Wat moet je hier nou van zeggen...en er wordt al boven de 26000 Euro geboden op dit moment...dit ding is lelijk van lelijkheid
http://cgi.ebay.de/BIG-BIZZ-TUNING-...Qc mdZViewItem |
heeft een tijd geleden in vw scene gestaan, vond het toen al niet veel hebben :s
|
tja... mooi is anders idd. velgen staan wel heel erg strak in de kasten!
|
Is dat niet die Bus die ze van VW-WOB in "samenwerking" met WCC hebben ge-........ vernaggeld ???
Grtz............... LRR |
wat een debiele prijs
volgens mij heb je dan je tabletten niet op tijd ingenomen |
Voor dit soort misstappen is d'r altijd nog de pil van Drion...
|
orgineel is toch beter ;)
|
Scummies eigen T2a
Alhoewel de meesten weten dat ik niet zo'n steely liefhebber ben, moet ik toch toegeven dat het
onder scumbags T2a niet echt verkeerd staat. Van de winter gaat de look van deze bus echter danig veranderen !! .. hehehehe ... |
Quote:
Jaaaa Chimpy heeft alleen meetings angst :D :D :D :D |
Quote:
Yep, wordt waarschijnlijk een kerstvakantie klus :p Quote:
je vergeet de Polo :p :redface: eerst nu de type3, omdat we het plan hebben opgevat om daarmee in 2006 naar Frankrijk te gaan. |
Quote:
Nice bus, deze is anderhalf jaar in mijn bezit geweest! Na verkoop (SPIJT!) nooit meer terug gezien tot nu! |
Quote:
Waarom dat dan... 'k Vind em zo wel iets (veel) hebben.... Stijlvol kleurtje.. Juiste hoogte.. Embleempje verwijderd.... :cool: Niks meer aan doen... Dit is beter dan "over de top" verlaagde bussen (contradictio in terminis) en bussen met allerlei weinigzeggende nutteloze poeha erop... |
Quote:
Kijk es goed naar de foto ;) Maar verder, idd, superbus, Richard, niets meer aan doen |
Quote:
Aaah... Zo roofwreck... eh... dakwrak... eh... dakrek.... :eek: HORROR!!! Naja.. hij was me nog niet eens opgevallen... Toch blijf ik em top vinden hoor schuimbek... :) |
dat is een strakke bus meneer scumbag.
bent benieuwd naar de plannen |
Quote:
Wow, die vindt ik wel netjes :) Vind die bus van ebay niks... is volgens mij ook een top-chop zo te zien... :o |
Quote:
Nee, Nee, Nee en nog eens Nee :) ff verder kijken nog, al denk ik dat t jouw misschien zo 1/2/3 niks zal zeggen :) |
Quote:
Nu word ik ook nieuwsgierig! |
mooie bus scumbaq.... bedoelt marco niet het antennetje op de voorruit?
edit: zie ik gert z`n jetta nou op de achtergrond staan? |
Buitenkant blijft zo (al zou ik persoonlijk het roefwreckje ditchen), maar een
achterbumper gaat wel weer gemonteerd worden ... ja toch, scummie ? :confused: Tis meer dat de bus tecnisch wordt aangepast om in het hedendaagse verkeer mee te kunnen komen en (ook heel belangrijk) op tijd te kunnen stoppen. En ja, in deze 14" velgjes past dan niet de remmerij die wij in gedachten hebben :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:50. |