Golf 2 GTI 16v onderdelen PL
Beste,
Wegens verkoop van mijn GTI heb ik een hoop spullen over, deze liggen nu in de weg en mogen daarom weg :) De spullen zijn allemaal getest en werkend, ze komen van een 16 PL motor af. Dynamo Bosch 90 amp; VERKOCHT prijs; 50.- Gasklep ; prijs; 25 .- Computer links onder schutbord (vervroeger?) prijs; 25.- Injectors; prijs; 35.- Inlaatbuizen; prijs; 30.- Inlaatpakking 2x; prijs; 1.50 p.stk. Dichtring uitlaatspruitstuk - Katalysator konisch; prijs; 3.00 .- Universele klopsensor; prijs; 12 .- Lambasonde met voorverwarming; prijs; 25.- Ontstekings kap(verdeler); prijs; 2.50.- Computer onsteking en brandstof module'; prijs; 40 .- Remklauwen achter L+R; Let op, deze moeten wel gereviseerd worden. Bekende handrem probleem bij eentje. Deze doen wel nog remmen. prijs; 20.- Schakelstang kort. 2Y 020 bak; Prijs; 2.- Schakelstang lang. 2Y 020 bak; Prijs; 2 .- Per stk. Spinnenkop PL; 35.- Startmotor 2Y 020 bak; prijs; 50.- Stappenmotor PL 3 pins (bosch); prijs; 12.50.- Stappenmotor PL 3 pins (bosch); prijs; 20.- Uitlaatspruitstuk; 15 .- v-snaar stuurbekrachtiging; prijs; 2 .- Nieuwe waterpomp febi; prijs; 60.- Ik heb ook nog diverse onderdelen van golf 2 zelf. Diverse raamen rondom van een 5 deurs. Als je nog iets anders zoekt PM maar gewoon. Ik heb namelijk niet van alles een foto. Alles is op te halen in de buurt van Kerkrade / Heerlen. Zuid-Limburg. |
All times are GMT +1. The time now is 16:43. |