Golf Limited owner's club
Ik vond vandaag deze pagina op het internet :
http://www.vw-racing.org met daarin aardig wat info over de Golf Limited (16VG60) En daarbij kom je dus ook details tegen van de Limiteds die (nog/al) bekend zijn bij deze site : http://www.vw-racing.org/cars/limit..._limiteds_1.asp Nice :cool: |
hahaha wist je die site nog niet, :)
staat al een jaar in me favo,s denk ik ;) |
Deze was nieuw voor mij, tussen al die 300 VW links had ik 'm nog niet staan. :)
|
Kende de link al :D. Is het trouwens zo dat de limiteds Amerikaanse bumpers hadden zoals op het plaatje?
|
Quote:
correct :D leuk detail van de jongens bij vw motorsport :cool: |
Quote:
Weet je ook waarom? Om de dubbele ophangpunten van de grote GL-bumper te verbergen op de G60 schermen. |
Het is en blijft de dikste motor tot nu toe: 16V G60 :eek:
Blijft een droom :D |
Quote:
dit is nieuw voor mij! ik snapte eerst niet wat je bedoelde maar heb ff diep zitten denken :D thnx! |
Quote:
En als je een echte kenner bent weet je ook dat deze voor bumper gewoon te bestellen is bij je locale dealer vanwege deze auto,HAHAHAHAH en van af begin dit jaar is hij uitverkocht :p :p :p :p rara |
houd dan ook gewoon je mond ;) ;) en maak ons nie eerst lekker
maar dan zijn ze er weer vollop 2e hands strak want dan is t niet leuk meer als er zoveel zijn die zo rond gaan rijden. |
nummer 14 ziet eruit...
|
Quote:
Is zo te zien wel compleet, beter op te knappen dan deze. |
Quote:
minder dan de helft is daadwerkelijk nog in goede staat en orgineel.... is er eentje in nederland? |
Dubbele lampen is nog zeldzamer.. Bij nummer 54 staat dit bijgeschreven: Quote:
Weet iemand hier meer over? |
Sow, die aflevering zou ik ook wel willen zien! :p
|
Nummer 14 is cool.
|
Quote:
anders ik wel! |
Quote:
Das op deze manier wel een wolf in schaapskleren. Jammer dat ie er zo bij staat en dan dat onderhoud: (zie tape e.d.) :( :confused: |
welk onderhoud :p
wie ow wie heeft er een orginele hier in Nederland... op de M.I.V.W. meeting stond er een Rocco 16v G60 achter me maar dat was volgens mij een zelf gebouwde motor... |
Er zijn wel meer 16VG60's in NL, maar een originele die hier rondrijdt/verblijft kan ik me niet heugen. Vorig jaar stond er eentje op VW Mania, was meen ik een Belg.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:47. |