Mijn Notchke In De Verkoop
Mijn notchke gaat de deur uit.
Ik heb een ander project gekocht vandaag. Het is een notch van 1973 Alles aan het onderstel is vernieuwd. rekeningen ter inzage !!! Nieuwe schijven/blokken/remklauwen/ wiellagers 4 nieuwe schokdempers gasgevuld voor een verlaagde auto Er komt een andere goede motor in. omdat den dezen wa sukkeld met zijn gezondheid. Er zit een werkend schuifdak in trekhaak sportuitlaat sportvelgen amerikaanse achterlichten (hella) Hij is verlaagd Mooi onbeschadigd interieur. RVS zonnescherm De notch kan verkocht woren met de voledige geluidsinstallatie radio/cd DVD/CD versterker/ subwoofer en ovaaltjes HET BOENKT GOE !!!! En ge kan nun schoon filmke bekijken ook nog de geluidsinstallatie is nog geen jaar oud. De reacties die ge met dezen auto krijgt zijn niet op te noemen hoe veel!!! Ik weet het... ik ga der waarschijnlijk spijt van krijgen, maar ik hoop dat hij naar iemand gaat die ik ken. Zodat ik hem terug kan zien. Wie zelf wil prutsen aan de motor die kan een bod doen. Zonder installatie kost de auto 2500 euro Dit is niet veel geld hetgeen je er terug voor krijgt. inruil/leuke ruil is mogelijk |
Oja. Een originele short-shifter van flat four zit er ook in.
|
ik heb hem, net als enkele ander volksforummembers, in de VW Scene zien staan
|
EVENTUEEL met bijbehorende caravan.
CONSTRUCTAM condor 2 1965 |
All times are GMT +1. The time now is 18:38. |