Scirocco 1974
|
die zit er toch supernetjes uit op de foto! :thumbup:
maar er zal iemand wel hier op de forum wat zien wat er eigenlijk niet ophoort denk ik! :D |
Heel net exemplaar vind ik. Heb dat artikel toen ook met veel plezier gelezen. :thumbup:
|
Zeker heel netjes! Maar waarom zit er type-ex op het echtheidscertificaat? Is dat om de eerste eigenaar te beschermen ofzo?
|
Quote:
inderdaad :) het verbaast mij dat barn171 nog niet gereageerd heeft :p of hij is hem al gaan ophalen :p verder mooie scirocco enkel ben ik niet gek van de kleur :s wat zou de kmstand zijn ? |
Is Barn op vakantie?
|
Die gaat waarschijnlijk naar belgie verdwijnen helaas!
|
Quote:
Neeeeeeeeeeeeee !!!!!! Dit is een uniek exemplaar in deze staat en met die historie. Mooi voor in een Nederlands museum of bij een dealer te plaatsen. Naar het buitenland is echt doodzonde. . |
Quote:
Dan rekenen we deze keer Brabant bij Nederland :D |
Quote:
Zou zeggen Pieter haal op, haal op die scirocco. Idd zou wel jammer zijn als deze ook al naar 't buitenland verhuisd. Tjonge sinds ik de Rieger heb gaat iedereen z'n originele scirocco 1 verkopen :mad: |
Zeker een mooi exemplaar, maar ik vraag me af hoe je de bekleding op de c-stijl zo kunt beschadigen.
Hij zal wel grote voorwerpen vervoerd hebben of zo!! Als ik het geld en de plaats had , wist ik het wel. :rolleyes: |
Quote:
mij maakt het niet uit dat hij naar belgië / duitsland of zelf naar de usa verdwijnt ... zolang de nieuwe eigenaar er maar zorg voor draagt . dit zou doodzonde zijn mocht deze auto in een half jaar omgeleefd zijn door iemand met niet de juiste respect voor de wagen . |
Alleen een liefhebber geeft zo'n bedrag uit aan een '74 scirocco, zal zeker niet in de cross belanden!
|
Quote:
ik heb zo ooit een golf 1 ( met BBS kit ) rolkooi , kuipstoelen , Cae Shifter , 2.0 16v op kms , romdom big brakes enz enz ... weten verkocht worden voor 9500€ ... nieuwe eigenaar heeft er nooit naar om gekeken zelf nooit gewassen ;) 2 jaar later stond de wagen terug te koop ( was een donkerblauwe ) en hij was groen en hij was aan het roesten . ( was trouwens een auto van de bank , als je snapt wat ik bedoel ) mensen met geld staan niet synoniem voor liefhebbers hoor . |
Quote:
Klopt helemaal. Ik huur een plek in een oldtimer garage en daar staat een verscheidenheid aan merken waaronder een groot aantal porsches. Op een uitzondering daargelaten staan ze bijna allemaal zonder veel zorg weg te kwijnen. |
Quote:
Haha, ik was idd een weekje weg. Quote:
Is dit weer een ongegronde uitspraak of weet jij iets wat wij niet weten?? Ding moet naar mijn mening absoluut in Nederland blijven. Het is en blijft een Hollander, dat is an-sich bij een rocco al vrij uniek. Daarbij zo'n vroege natuurlijk. Als het origineel is, en dat zal wel, kijkt u even naar het achterpaneel. De uitlaat met het S-bochtje en de veel kleinere uitsparing ervoor in het paneel. Valt me op dat niemand over het klapdak begint, is toch wel jammer dat het erin zit. Alhoewel een scirocco dak makkelijker is te vervangen dan bijv. een golf dak. Bekleding is helemaal heel, dat is dus vrijwel zeker herdaan. Stof lijkt perfect te kloppen, maar het geheel zit er niet overal even netjes strak omheen. C-stijl bekleding zo naar de haaien krijgen is niet heel lastig. Bij een rocco zit tussen die bekleding en de kas een stukje schuim voor isolatie en nettere afwerking. Keerzijde is dus dat je er daardoor veel makkelijker haken in stoot. Kleur moet je van houden, maar je kunt niemand wijsmaken dat het niet perfect past bij de wagen. De prijs, tja, het is veel geld, maar in Duitsland koop je een jongere '74/'75er voor dit bedrag plus nog een derde erbij. Het is dus in verhouding niet extreem. Ik heb het alleen helaas niet liggen... :rolleyes: |
Van mij mag die scirocco wel naar mijn tuinhuisje verhuizen, maar dan denk ik dat eerst de Rieger eruit zal moeten. Sinds gisteren trouwens een nieuw apk op de Rieger. Ze hadden daar in de garage ogen te kort, dus ik was er niet zo snel weg.
|
het klapdakje was mij eigenlijk nog niet opgevallen ...
|
Quote:
Dat; VW-Audi Dealer Vencken Heerlen (R.I.P.) en de eerste eigenaar; alleen al zou een reden zijn om die auto weer naar hier naar 't uiterste zuid-oosten van Limburg te halen.....damn, ik heb 't geld hiervoor niet :rolleyes: |
Nee wat bedoel een Nederlander wil niet zo'n groot bedrag uitgeven , en een vaak Belg wel.
Wat ik uit ervaring weet dat er veel auto's oude VW's geëxporteerd worden naar Belgie , gewoon dat er hele andere markt is. |
All times are GMT +1. The time now is 19:51. |