k-jetronic ?
ik heb verschillende losse onderdelen liggen van k-jetronic & Ke-jetronic
nu ben ik eens benieuwd in hoever ik alles liggen heb om 1 compleet set K-jetronic te maken ? dus bij deze ... Wat heb ik allemaal nodig om mijn K-jetronic aan de praat te krijgen ? |
lange injectoren
injectorleidingen spinnekop luchthuis met luchtweger onstekingsmodule met steun dx /eg motorkabelboom benzinepomp relais 1 warmdraairegelaar koude startinjector extra luchtschuif zuigstraalpomp Zal nog wel wat vergeten zijn maar met dit lijstje moet je al een eindkomen met die oude zooi |
Ga naar de sloop en pluk een Corrado G60 kaal van z'n digifant, ben je sneller bij een goed lopende auto ;)
|
Quote:
AMEN :D Ik ben al 2 jaar aan het testen en proberen om mijn kjet turbo mooi te laten lopen. Deze herfst ga ik ombouwen naar g60 ecu Mocht je dus onderdelen kjet nodig hebben ;) |
Als je een ombouw doet van kjet naar digi moet je het wel stellen met zo'n 30 pk minder.
|
Mijn Scirocco dx met perfect werkende kjet is ook te koop, heb je alles compleet, en kan je het werkend zien😄
|
kjet is zo lastig nog niet, goed in verdiepen, en zorgen dat je de brandstof druk kan testen... paar naslag werken op de kop tikken.
en google is beste vriend! en ja het kost geld... |
Quote:
Mijn rocco kost heel weinig😝 |
Quote:
Dit krijg je dus als je advertenties niet meer kunt uppen :D |
All times are GMT +1. The time now is 06:48. |