Edition blue nog te redden?
http://link.marktplaats.nl/m830049105
Beetje vreemd verhaal, geïmporteerde auto maar verkeerde kleur op kenteken gezet? Is dit nog de moeite waard om in ere te herstellen? En kan je niet alsnog de goede kleur op het kenteken laten zetten? |
Als je je auto laat spuiten kan je toch de kleur veranderen op kenteken? Lijkt me niet echt een probleem om dit te laten herkeuren dan.
Of de auto het waard is moet voor jezelf bepalen, 3000euro voor een flink uitgeleefde edition blue vind ik nog altijd vrij duur. |
Nja afgeleefd is een groot woord, alles wat niet 'hoort' is voor de prijs van 2 dozen eieren op de sloop te vinden of marktplaats. Denk dat tussen de 2 en 2500 reeel is. Tis maar een GTI
|
Denk dat ik maar eens ga kijken, het is niet ver van mij vandaan.
|
2000 en 3000 vind ik nogal een verschil. Hou het op uitgeleefd dan. 2000 zal inderdaad een meer realistische waarde zijn.
Misschien is de auto in het echt wel een stuk beter, meestal is het andersom. Ik zou zeggen, laat de bevindingen maar horen als je geweest bent. |
Nja, onder het linkerachterlicht zie ik al roest dus verwacht de gebruikelijke plekken zoals krikpunten, dorpels en wielkasten.
|
Ben wezen kijken, auto is wel hard maar heeft zeker wat liefde nodig. Zitten wat plekjes her en der en als je dat strak wilt hebben zal de auto in zijn geheel gespoten moeten worden. Technisch voor zover ik kan zien een goede auto.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:10. |