Leuk speelgoed!
|
|
Hey Jan, bedankt ;) nog oude schoenen die mee kunnen? haha
Laat me maar eens weten wat er mogelijk is qua bak met tdi overbrengingen, ik hou er niet zo van als Porsches met 260 nog om me heen komen omdat de VR6 in de begrenzer staat te hakken :D |
wel leuk hoor.. maar pas ff je onderschrift aan :D :tongue:
|
Ga vanavond even aan de gang, zorg jij voor mooie foto's.
Heb wel nieuwe klomke's die mee kunnen deze zijn ce gekeurd |
Dikke bak, ook hier staan de Porsches goed onder ;)
|
Danke u, zijn alleen niet meer jouw Porsches, die heb ik met de mk2 meegegeven... dit is 7 & 8.5J... heb ook nog setje oem Cup 1 die nog een makeover krijgen.
Janneman,koest wol een Frys weze op klompkes ;) |
Hey, dat is een bekende mk3 :D :D
ik dacht dat neutec eigenlijk failliet was? of maken ze nog steeds tellers? |
pm gedaan, we gaan even verder in het watergekoelde projecten topic ;) 2 topics is ook wat waardeloos
|
Quote:
Ben zelf met een Golf 2 VR6 turbo bezig, deze moet dalijk rond de 500 pk leveren. Heb wel echt alles veranderd, opgeboort naar 2.9, van JE 8:1 zuigers tot H-profiel drijfstangen, en van KMS motormanagment tot een originele Garrett GT3582R, drijfstangen uitgewogen en bewerkt, poulie en vliegwiel afgedraait en gebalanceerd samen met de krukas, dus niet ff snel een decompressie plaat tussen de kop en gaan. De bak is ook omgebouwt, dus het originele bakhuis genomen met het hele binnenwerk van een tdi ( ASD ), de klinknagels van het diff zijn vervangen door bouten, eens benieuwt hoe hij dat dalijk vol houd met dit vermogen. Het zijn helaas niet de beste bakken, maar voor met dit te rijden heb je serieus wat vermogen nodig, met 300 pk doet hij in de 5 niks meer in elk geval. Met deze setup rij je theoretisch bij 7000 toeren een 320 km/h. Met welke bak rij je nu nog dan ? En je zegt 1.6 bar, hoeveel vermogen heeft hij ? Heb je een uitdraai ervan ? |
Net ff wezen kijken. Superding. Dikke set remmen en de ori bumper zit er alweer voor. Mooi wurk P.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:37. |