Mooie velg golf 4 variant
Hallo mensen,
Een vraagje. Ik heb sinds kort een golf 4 variant 1.6 comfortline waar ik heel tevreden mee ben. Nu wil ik deze auto een stukje gaan verlagen zodat deze wel nog zijn comfort behoud, welke set raden jullie daarvoor aan? En ik wil er ook graag een echte dikke set velgen onder, 17 of 18 inch. Zat zelf te denken aan touareg velgen. Iemand nog meer suggesties. Mvg Kenny |
Ik had een FK schroefset onder mijn mk4, was redelijk comfortabel en kon goed laag.
Onder mijn 5-serie heb ik sinds deze week een AP schroefset en ik moet zeggen dat dit enorm comfortabel is, had ik niet verwacht. Afwerking/kwaliteit van de set is top :thumbup: |
Kijk ff verder in het dikke mk4 topic, maar vind bovenstaande erg vet ;) |
Heb nog een set 18 inch audi A8 velgen liggen, zonder banden,
Mogen wel gepolijst worden, maar weinig tot geen stoeprand schade. Heb er nu zelf 15 inch azev velgen onder, lijkt ook wel leuk, en niet verlaagd, Vindt de ocean velgen 15 inch ook mooi staan. |
@audi1981: zijn inderdaad de velgen die ik mooi vind
|
Quote:
Ik vind de Talladega's van de Golf & Scirocco R-serie ook zo mooi :thumbup: Maar deze zijn betaalbaar, staan hier op t forum ook nog een setje pheaton's te koop? |
Pheaton velgen zijn ook ontzettend mooi.
Die touareg velgen, hoe heet dat type? Mensen nog voorbeeld foto's van die pheaton's onder een mk4? |
Atheo heten de touareg wielen, zijn 19" en 9j et50/55 en 5x130. Dus adapters zijn noodzakelijk evenals een verlaging, met originele veren gaat het niet passen.
Heb ze ook gehad! (In het blauw :D ) |
Altijd gaaf die Ronal Manhattan's onder een Mk4 :thumbup:
Andere OEM opties die ik gaaf vind staan zijn de Long Beach (Mk 4/Bora 17x7) de Champion (Pheaton 18x7.5) en Challenge (Pheaton 18x8.5) |
[/URL] |
Setje Atheo's heb ik evt nog wel te koop!
|
Mijn ex-mk4 op touaregs :thumbup: |
@vains, simpel maar zo dik je oude Mk4!!
|
Die velgen staan gewoon super!
|
18" is super onder een mk4, wil zelf eigenlijk wel weer een set Aristo's voor onder de Bora...
Maar mijn huidige velg is een zeer goede tweede ;) 17" Santa Monica, ook een originele optie Verlagen gaat straks ook met een AP schroefset, ligt al klaar en goede verhalen over gehoord. Achter wel op lucht, makkelijk als er een keer veel mee moet ;) |
Die Aristo's brengen ongeluk :D
|
De velgen die op mijn Bora liggen, en die Nigel op de mk4 had zijn VW Touareg velgen genaamd Manhattan.
Zijn 8x18" :thumbup: |
En dat past gewoon prima?
Hoe dik waren de adapters dan? |
Quote:
Pastte perfect en ik kon knetterlaag, de plastic kap onder de motor moest eronderuit omdat die een paar mm van de grond lag op vlak wegdek :thumbup: Ik reed met 30mm op de achteras en 25mm op de vooras. Bandjes waren toyo proxes 205-40-18 :thumbup: |
|
All times are GMT +1. The time now is 02:30. |