Golf 1 (RAT) liefst bel. vrij...
Dag menschen,
Ik zoek een golfie 1 voor weinig (net zoals die van 250 euri die hier net weg gegaan is...) Wil er een rat van maken, dus staat maakt niet zoveel uit (geen grote gaten natuurlijk, maar roest of wat ook (niet lassen...) geen probleem) , motorisch wel een beetje in orde... Dus...Ben benieuwd waar jullie mee aankomen :biggrin: (@ OPS: offtopic toegestaan... :biggrin: ) |
ieder het zijn. maar zou het zonde vinden van de auto :biggrin:
iig succes met de zoektocht |
Quote:
Bedankt! Ik vind het ook zonde hoor! Daarom wil ik liever eentje die er al niet zo best meer uitziet :cool: |
Quote:
Dat zeg je netjes! |
Quote:
En bedankt, he! ;) |
Quote:
weer eens wat anders als die te opgepoetste vw's waar er al zoveel van rondrijden... rat is gewoon goedkope manier om vette type 1 te maken :biggrin: nix mis mee dus, waarschijnlijk redt je de auto nog van de sloop |
Quote:
Hehe! Jij snapt me! :biggrin: |
Uppie dus...:D |
Nou Markie,
Ik heb nog wel een rat-wanabee... Zit alleen mee dat er wel een klein beetje laswerk aan zit, maar dat wist je al. 82er witte golf 1.1C MET 5-BAK (die nogal prijzig was) Kan altijd kijken of er een 4-bak te fixen valt ;) Zal binnenkort ff fotootjes knippen |
Dit washem :rolleyes: Nu weer in originele staat met hier en daar al een bruin plekje... Scheelt je weer met ratten :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 19:31. |