oldtimer (of bijna) volkswagen
ik ben op zoek naar een project vw
liefst een Jetta 1 of Derby (wie wil die niet) mag werk aan zitten maar moet niet kas-rot zijn, en liefst met APK (geeft al wat meer vertrouwen;)) zoiets als dit dus : jetta van volksforum add maar ik krijg Eddie niet echt te pakken met PM's..... iets anders leuks mag ook (geen kever, zijn wel leuk hoor ;) maar niet geinteresseerd :D) |
|
had die idd ook al gezien, maar is toch wel ERG ver weg om ff te gaan checke met mijn eigen ogen :(:(
|
|
Quote:
ja dat is zo, maar mijn ervaring is dat de mooiere en betere auto's toch uit friesland en omgeving komen |
Ik heb nog een Golfje uit 1982 :)
Met origineel NL kenteken trouwens... 1.1C met 5-bak. Geen APK helaas, maar als je kunt lassen ;) klein stukje lassen bij de vulpijp en dan moet t kunnen... Heb geen foto van hoe hij nu is, maar is weer redelijk in originele staat... Dit WAS hem: |
je heb t pm
|
Ik heb ook al gepee-emt, maar geen reactie...Spons, leef je nog?
|
ik heb een Jetta ui '81
APk tot 8 2006 carroserie heeft werk nodig. boven op de voorschermen.. en hier en daar een puntje roest.. +- 110000 km. bij 104000 nokkenasriem enzo. ook beurtje john |
zet m gewoon te koop dude.. dit topic is van augustus... hij is al lang voorzien.
|
Slotje?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:03. |