Mk1 Rat
Kwam deze tegen op MP, vind het wel geinig.
Ga er morgen bij kijken, misschien leuk voor erbij. Maar is er iemand misschien bekend met deze golf? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...sPage=mympBuyer |
Heb deze al een paar keer op vaghoekje voorbij zien komen. Eigenaar heeft er niet heel veel verstand van volgens mij. Bood hem eerst aan als swallowtail.
Zijn vraagprijs is normaal 750. Althans op vaghoekje vroeg hij dat ervoor. Heb er ook over nagedacht om er eens bij te gaan kijken. Voor dat geld kan je weinig fout doen. |
Quote:
dat was volgens mij nog een andere eigenaar, toen stond hij nog in dongen.. is overigens volgens mij amper een week geleden |
De huidige eigenaar heeft hem pas. Vanaf 9 april. Hun hadden een gesprekje op facebook laatste bij de post van die auto.
|
Quote:
oh dat kan, heb k niet meegekregen maar dan is ie dus van dongen naar spijkenisse gegaan |
Wordt nu ook net weer aangeboden in 't hoekje.
|
Dat is weer een nieuwe. In maand tijd dadelijk 3 eigenaren gehad.
|
leuke golf :) enkel staat het dakrek veel te hoog :)
|
Rag look
|
Ben niet wezen kijken, auto kijken met rot weer is nooit en goed idee.
Als die er volgende week nog staat, ga ik volgende week even langs. De auto is trouwens een week geleden van eigenaar veranderd, dit was mij namelijk ook al opgevallen. De 2 heren zijn vrienden van elkaar, en deze jongen heeft hem van zijn maat gekocht zodat die veder kon met zijn bmw e30 project. Alleen heeft die nu geen ruimte meer voor de golf, dus verkoopt die hem weer. |
Dat wist ie een week geleden nog niet, dat hij er geen ruimte voor heeft?
|
Quote:
:goodpost: |
Bij een verkooppraatje is het mogelijk dat toevallig op dezelfde dag ineens de garage leeg gemaakt moet worden.
|
Kan een leuk wagentje zijn. alleen jammer dat het een rat gemaakt is....
|
Quote:
Zijn huurruimte werd ineens verkocht. of het allemaal waar is, ik heb geen flauw idee ! haha We gaan het meemaken volgende week. Ben benieuwd. |
All times are GMT +1. The time now is 09:41. |