Polo V8 !!!!
Wie probeert :?: |
Zij vrezen niet de Engelsen :!: :shock: :shock: :shock: |
OMG!
|
jow!! dan wordt je volgens mij echt wel gelanceerd....zou je zoiets wel op kenteken kunnen krijgen :-)
|
hahaha... knettergek!
|
Hoop dat 't project nog afkomt, zou een leuke binnenkomer zijn op Inters 2004.
(Ze hebben iig de site sinds augustus niet meer geupdate, ben eigenlijk wel benieuwd) |
Gaaaaaap.
T is wel wat oud hoor :-) Blijft gaaf. In eng-ie-land krijg je dat dus wel op kenteken he! (Tenminste, in principe is alles mogelijk). Staat ie in engeland op kenteken, importeer je het ding en klaar..... |
:shock: dit is pas cool. hoe snel zou dat ding wel niet zijn?
|
Jongens dit is toch pure kamikaze! dat ding maakt dan weelies man hahaha
|
creatief met polo :D
|
Volgens mij zijn ze nooit verder gekomen dan dit.
|
Rijd het ook nog een beetje ?
|
Quote:
Opletten Dennis...... :twisted: :twisted: |
Allemaal heel leuk, maar gaan ze ook nog wat aan de remmen doen? Straks heb ik nog een Polo V8 achter op m´n wagen hangen :(
|
achterop? die rijd dwars door je heen joh als hij op snelheid is ;) wel vet zon klein bakkie met vette motor!
|
Quote:
Tuurlijk niet, remmen is voor mietjes ;) :twisted: |
Rijd dat nog een beetje?
Denk t wel :-) middenmotor-setup doet wonderen.. Zal in iedergeval niet kopzwaar meer zijn. Benzinetank, accu en wat zooi voorin en klaar. Schroefset om de balans te zoeken. Helm op en gaan! |
Remmen voor mietjes? Ik ga vanavond ook maar eens m'n remmen eraf slopen...dat lijkt me wel wat :D
En voor de rest lijkt het me bij de RDW ook geen probleem als je zo'n V8 inbouwt, toch? |
lees en huiver... ;) :D
"In Engeland krijg je em wel op de weg...." ;) En ik durf te wedden dat ik mijn auto met of met zonder remmen evensnel tot stilstand kan krijgen... ;) :D |
in Engeland krijg je alles op de weg, rijden daar zelfs badkuipen met wielen op kenteken.
komt door hun systeem van Single Vehicle Approval |
All times are GMT +1. The time now is 06:28. |