Animo check, 3 Pirelli velgen, of per stuk
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar Pirelli velgen. Nou kwam ik laatst op marktplaats een advertentie tegen van iemand die deze velgen heeft staan. Nu blijkt dat hij er 7 heeft en die in 1 keer weg wil doen :confused: . En ik heb er natuurlijk maar 4 nodig. Specificatie's: 14 inch, et 45, orginele staat nog niets aan gedaan. Ik vroeg mij af of iemand intresse in 3 velgen heeft of dat er mensen zijn die een losse velg willen kopen. De prijs voor de velgen per stuk wordt ongeveer €65.- ik hoop dat ik er nog wat vanaf krijg. Ze worden wel eens voor decoratie gebruik voor achterin. Op dit moment wil ik alleen weten of er animo is dan kan ik er eens over na gaan denken. En voordat ik ze koop moet ik ze natuurlijk eerst zien. Misschien kunnen de mensen die ze willen aanschaffen dan mee met de aankoop. Gaarne jullie reactie. Maarten Ps ik krijg als het goed is eerdaags foto's |
65 euro voor een pirelli velgje in originele staat is te duur hoor
|
Quote:
Hmm ok goed dat je het zegt. Dan moet ik nog even verder op zoek. Wat is een normale prijs voor orginele velgen? Ong. 50 euro? |
Hooguit 100 Euro de 4 zou ik geven als ze opgeknapt moeten worden...
|
Had op het andere forum al gezet dat ik eventueel wel 1 zou willen(als reserve wiel) Maar idd niet voor 65... :)
|
Ik heb nog wel een setje liggen, mag je voor 75 hebben, en tommy, ik heb ook nog wel een knap los wiel, 25 eurie's... En voor meeerprijs ook nog wel plastic kapjes trouwens.
|
Ey, ga je wel naar meetings? doe me die losse voor 25 euro dan maar eens... :D (wel recht en netjes trouwens... moet wel een toonbaar reserve wiel zijn, anders kan het net zo goed een thuiskomer blijven) Als ik je op een meeting kan vinden.... meld het even!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:01. |