projectje mk1 1.5 automaat
Ik ben zo langzamerhand begonn met het opknappen van mijn pas aangeschafte golf1.
h b hier en daar al wat onderdelen gesprokkeld voor dit project. ik ga hem niet totaal restaureren omdat de carrosserie erg hard is , wel de bekende plekjes zoals spatbordranden achter, een een plek op bodem plaat ( tot nu toe gezien)!!!! wat ik alvast heb aangeschaft is , bestuurdes portier die is wel rot door slechte reparatie . 15 inch replica bbs met 165/45 getrokken banden, en schroef set. 2 nieuwe spatbord randen achter, usa stalen bumpers, die ook hersteld dienen te worden , dat word momenteel gedaan door mn broer, de bedoeling is om eerst de roest delen te reparen en dan de auto kaak trekken en spuiten, waarschijnlijk in de orginele kleur la3a , maar misschien een 3 laags systeem van maken , met een lichte laag transpirante parelmoer lak er oven heen . IMG_143989127889267 IMG_143959377553573 IMG_143963760884872 |
img]http://www.volksforum.com/albums/files/3/7/4/7/3/IMG_143959377553573.jpeg[/img]img]http://www.volksforum.com/albums/files/3/7/4/7/3/IMG_143963760884872.jpeg[/img] |
|
|
|
|
|
Leuk projectje, en ehm, die foto's kunnen ook in 1 post! ;)
|
deze worden straks geslepen en gepolijst daarna in de blanke lak voor bescherming. |
Idd ff wennen en uit zoeken nog barn171 :)
|
Als je nu op "edit post" klikt, kun je het regeltje uit die post knippen, en bij je eerste erin plakken, ziet er wat professioneler uit. Inderdaad even inkomen, maar dat komt vanzelf wel.
|
A.s zaterdag een andere automaatbak hale , door slecht onderhoud zijn de lagers in het difercieel aan gort , veel slijpsel in de cardan olie, reviseren kost handen vol klauwen,
ik bewaar de oude bak en ga die mischien zelf met hulp reviseren, veel handige familie leden :D fotos volgen..... |
Nu nog een mooi stripje op de bumper.. deze komt van het weekend als het goed is...
|
Top caddie :D
|
Opknappen klinkt goed, maar die stalen bumpers, BBS op getrokken banden en verlaging vind ik jammer :( Ach, ieder z'n ding.
|
nieuwe achterscherm randen zijn ook binnen :D |
Niks mis met stalen bumpers als je maar de oude plastic bumper gaten in het scherm dicht last.
Ipv zo'n zwart dopje er in ;) leuke basis hoor succes er mee :thumbup: |
Quote:
Natuurlijk geen zwarte dopjes !!! :eek: haha Thx |
Quote:
gelukkig hebben we allemaal ander smaken.... :) maar .....originele onderdelen blijf ik ook houden dus altijd weer terug te plaatsen , voor misschien ooit een andere liefhebber , en waarde vd auto :thumbup: |
Idd ik heb ook me originele hoedenplank boven liggen stof van de hoedenplank dragers.
En zo nog wat andere spullen, gewoon lekker je gang gaan en doen wat jij mooi vind ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:54. |