Bestuurdersstoel wiebelt
Hallo,
Ik heb mijn eerste eigen Volkswagen gekocht vanmiddag, een Polo. Nu wiebelt de bestuurdersstoel. Niet in de rails , maar de rugleuning. Het betreft een 3 deurs en de rugleuning lijkt op een of andere manier los te zitten aan de passagierskant. Is dit te maken ? Of moet er een compleet nieuwe / tweedehands in ? Ik ben niet echt een sleutelaar, maar wil het uiteraard wel proberen. De bekleding heb ik nog niet los gehad, dat staat voor morgen op de planning. Maar wellicht heeft iemand hier ervaring mee. |
gaat het omklappen om achterin te komen wel goed?
Mogelijk is de verbinding daarvan tussen links en rechts stuk. Soms blijft ie dan juist vast zitten en soms juist los. Zitten kabels voor in de rugleuning. |
Het omklappen gaat redelijk, het scharnier werkt wel gewoon, maar waar ik achter kwam, is dat die niet geheel over de bout heen komt. Er zit ook als de leuning naar voren staat, meer speling in de leuning dan bij de andere stoel. Met een beetje buigen, heb ik zowel het scharnier/slot zowel rechts als links netjes over de bout heen gekregen.
Had een sterke man ingeschakeld om eventueel het terug te buigen, en die vertelde mij dat de stoel, mechanisme waarschijnlijk gebroken is, wat een nieuwe stoel zou betekenen. Voor nu zit die goed in het slot / over de bouten heen, dus niemand mag via die kant naar de achterbank _O- |
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |