Puchshop Caddy III 2006
Boys, ik stel 'm maar even voor, ik kom hier al jaren, heb al aardig wat VW's gehad, maar ben er nooit aan toegekomen om deze te posten.
Gisteren hebben we de nieuwe zomerwieltjes er maar ondergezet, zijn nieuwe Phaeton Heliossen in 19'' :) De schroefset is van Sjaak en bevalt erg goed. De Caddy is een 105PK TDI met 225.000 op de klok en loopt naar volle tevredenheid. Een paar jaar gelden heb ik het Touranfront gemonteerd en deze zomer hebben we de achterkant strak gemaakt, wisser eraf en dat grote logo. 2 weken geleden zijn er 2 Golf 5 GTI stoelen ingezet en Touran tapijt. Plannen zijn er nog genoeg, volgende week worden alle plastikdelen in zwart pianolak gespoten, hij kan nog iets lager, maar ik wil m ook rijdbaar houden :) Ik probeer dit seizoen ook een keertje een meeting te doen, ik heb er ook een Puch bij in dezelfde kleuren :D Plaatjes: |
Heel mooi ding
|
Zeer fraaie mods! Helios blijft een ubervelg, stoelen staan hem goed!
|
welkom cris. staan hem goed de velgen. enne die verlaging natuurlijk haha. mooie caddy met een mooie kleur
mvg sjaak |
Gave Caddy !! Perfecte bedrijfswagen.
Maar een Puchzaak in Duitsland ? En companycar op NL kenteken ? :) |
@Sjaak,
Dankje! Kon ze niet laten gaan ;) @LLR, We zijn een Nederlandse zaak die veel zaken doet in Duitsland; vandaar :) |
die helios staan hem erg goed idd. zeer dikke caddy!
|
Gaaf ding maar mijn favo was toch je swallow :)
|
Quote:
Heheh ja de mijne ook :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
gelijk heb je .staat super |
Spiegelkapjes, nieuwe zijlijsten, deurgrepen, kentekenlijst en grill/logo worden maandag gespoten in pianozwart :thumbup:
Nu nog opzoek naar zwarte koplampen in xenon. Dan vindt ik het voorlopig even best :) |
spiegelkapjes pianozwart spuiten kan mooi zijn, maar de rest zou ik persoonlijk mooi in de carrosserie kleur behouden, staat een stuk luxer..
stond laatst een setje koplampen te koop in zwart, waren ook zelf zwart gemaakt. |
Maj zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vindt zelf als alles in de kleur is, de auto saai wordt :)
Ach en weet je het is nu ook zwart alleen straks glimmend zwart :D |
Dikke caddy!
Van harte welkom op de 8th Arnhem DUB INN! |
Quote:
Ik ga absoluut mn best doen om er te zijn. :) |
Mooie koets man.... :thumbup:
Die wielen zijn helemaal super onder een Caddy! :cool: |
Quote:
:thumbup: maar toch... goed bezig Chris!! ;) :D |
All times are GMT +1. The time now is 14:57. |