Polo NZ ---> ABU
Hoi allemaal,
Ik wil een 1.6 ABU in een Polo 2 bouwen waar nu een NZ in ligt. Ik had al begrepen dan de motorsteunen overeenkomen, maar heb nog 3 vragen: - Moet ik de kabelboom veranderen? - Past de ECU van een ABU op de stekker van de ECU van een NZ? - Past de versnellingsbak van een NZ er 1:1 op of moet ik de bak van een ABU hebben? |
Vraag 1 en 2 weet ik niet, misschien een ander.
De bak past 1:1 alleen die is te kort voor een 1.6. |
Ok dat wordt dus gewoon de ABU bak erop houden :)
|
Kabelboom is anders. En de abu komt waarschijnlijk uit een golf? Dat is niet plug and play.
Bak uit NZ kun je hergebruiken, maar is idd waarschijnlijk te kort. ABU bak uit een golf past 1 op 1. Echter de flensen van de aandrijfassen verschillen in lengte. Deze zijn wel uitwisselbaar met die van de NZ bak. Waardoor je geen andere aandrijfassen hoeft te gaan zoeken/maken. |
Blok waar ik naar gekeken had kwam uit een 6N. Ik heb nog een setje G40 aandrijfassen liggen. Kunnen die gebruikt worden?
|
.
|
Oh in de 6N is een AEE.
Is dat makkelijker dan een ABU? |
Ik wil wel antwoorden maar als ervarings deskundige zal ik gewoon de tip geven die het beste helpt
Lees mijn topic op www.polo86c.nl Zoek op kenteken YG-04-FT SUCCES! (Let wel ben je niet handig met elektra laat dan maar zitten) |
Draadboom moet je flink aanpakken. Het is te doen, maar je moet wel een beetje kennis van draadbomen hebben. Beide draadboomschemas moet je hebben.
Aandrijfas rechts zoeken van een late 2F, dan kun je de AEE bak gebruiken. |
Ik heb de aandrijfassen van een G40 eronder zitten. Gaat dat lukken daarmee?
|
All times are GMT +1. The time now is 18:59. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.