Uhm.. Nee
|
"De grote beurt" tuning. :D :D
|
ik zou er eerlijk gezegd niet durven in rond rijden :p
|
Haha ja inderdaad! :P
|
Quote:
Hehehe , sommige snappen de definitie van tuning niet , -minder is meer tuning OF "de GROTE BEURT" tuning wat meer bij OPEL past :shake: Sorry als ik iemand beledigt hebt ;) |
snap ook echt niet op welke manier mensen dit mooi kunnen vinden. afwerking laat ook vaak te wensen over
|
Naja ik snap de definitie wel... Ziet er alleen niet uit ;) :)
|
Wie rijdt dit spul dan, ik ken die mensen niet? Of zouden ze hier speciale meetings voor hebben waar al deze mensen naartoegaan...ik zou me schamen zegmaar...
|
Mooiste is dat in zo'n auto wel gewoon een vrachtwagen geld heeft gekost om 'm zo te maken.
|
Ik heb verder ook wel respect voor t werk en t geld enzo wat erin zit.. Maarja, wat moet je ermee wanneer t klaar is :D:D
|
Quote:
Hij heeft er ook een dito versnellingspook ingezet... :D |
bij zo iets denk ik altijd aan "tumm tumm tumm tumtutumm tumtutummmm ..." en "piu piu piu bliep bliep ... bcchhhhhrrr... boeemmm.." .. of zo iets...
|
die jongen had vast geld over...
|
Quote:
om het kind maar een naam te geven :) ik weet vroeger ( jaar of 10 terug ) was dit wel helemaal in ... sommige mensen blijven gewoon stilstaan :p |
Quote:
Tupperware party/meeting. :D :D |
Whahaha, dat is dus waar alle dames na toe gaan als ze zeggen "Tupperwareparty" :D
|
Quote:
Mag toch hopen van niet..... anders lijkt me een stevig gesprek zeker op z'n plaats :stick: |
Haha ja weet niet welke Tupperware party ik erger moet vinden :D
|
:puke:
|
mooi hoe autobedrijfen lelijke tuning hokken altijd omschijven als 'zeer apart'
|
All times are GMT +1. The time now is 02:03. |