powersprint 60mm of 45mm?
kan ik voor een 1.8 dx motor beter 60mm powersprint kopen, of 45mm?
ik hoor t graag |
alle bij kan.
Ik heb nog een complete set superspring te koop straks 45mm. Met 4 in 1 tussen pijp en einddemper. |
hmm... wat is het nadeel dan als ik de rest ook allemaal 60mm doe? of maakt dat niets uit, kom namelijk net iets moois tegen op marktplaats, ik dacht als het kan kan ik het niet laten staan:D
|
En vergeet niet de hoeveelheid herrie die je wilt of juist niet :D
Maatje van mij heeft de 60mm compleet onder zijn standaard DX maar dit is echt veeeeelste luid voor mij. En de 45mm bij mijn collega met webers is dan weer veel bescheidener vind alleen de einddemper hier van niet zo. |
Quote:
ofterwijl beste combi zou zijn 45mm systeem, met een 60mm einddemper? wel goed gemaakt dan, geen beunhaas eerste klas manier ;) |
Zeker en alle delen zijn ook los te kopen kan je zelf nog kiezen met tussen demper of niet.
Heb ik er nu wel onder zitten maar geen cat of zo iets ;) |
Quote:
mijne heeft er standaard ook geen katalysator onder zitten (denk ik) en als ik kijk wat ik nodig heb valt het kwa prijs best mee. :thumbup: |
Ik had er 60mm powersprint onder met tussendemper, vond het geluid goed te doen.
|
Ik heb de rond 60 variant. Is met alleen einddemper niet te doen. Ik heb op mn werk een geperforeerde schijf rvs gesneden 3mm om het geluid wat te dempen en een tussendemper er bij tussen.is nu redelijk bescheiden. Om de rond60 er goed onder te krijgen is ook best een klus. Je hebt nl. Weinig ruimte :D
|
hmm veel verschillende meningen, maar ik denk net als wat peter zei 45mm tot aan eindemper, en die 60mm maken, heb je eigenlijk het beste vn beide werelden
teminste dat denk ik he |
Voor jouw setup mooi genoeg.
|
kan alleen op internet nergens een 45mm middendemper vinden, iemand een link naar een site die deze heeft?
|
Hier enorm goede ervaringen met dutchpowertrading... Levert het hele programma en kan waarschijnlijk ook het verlassen wel ff regelen.
Succes met je project :thumbup: |
die zijn een flink stuk goedkoper als de rest, maar ook daar kan ik geen 45mm middendemper vinden, of die demper hoort breder te zijn, of ik zie iets helemaal verkeerd :confused:
en thanks! |
er is geen 45mm middendemper van powersprint/supersprint.
alleen bij 60mm. |
Quote:
Dus dan heb ik alleen een katvervanger nodig? |
deze heb ik straks nog te koop liggen .
45mm powersprint kompleet met de rest er bij. |
All times are GMT +1. The time now is 11:53. |