weber 32/34 dmtl
Hoi, heb me een weber 32/34 dmtl gekocht tweedehands. Er zat niks van documentatie bij. Is om mijn pierburg 2e te vervangen. Motor is een 1.6 met motorcode EW. Nu wou ik weten wat ik allemaal moet aansluiten. Er zijn een aantal dingen die wegvallen geloof ik. Zoals de leiding met koelvloeistof, en het groene bakje. Is er mischien iemand die kan helpen? Merci alvast ;)
|
Gewoon er op zetten ... Vacuumleidingen aansluiten en dat is het . Koelvloeistofleidingen gewoon afdoppen
|
|
Merci voor de snelle reactie. Ik twijfelde eraan of ik die vacuum slangen nog wel moest aansluiten. Ik ga het meteen zo eens proberen. Nogmaals bedankt. Zal het verdere verloop nog posten...
|
foto's
Als ik eens wist hoe ik hier foto's kon plaatsen, hihi.... Nu heb ik foto's genomen, en nu zou ik niet weten hoe ik ze kan tonen... ah heb het gevonden... Nu eens testen
|
|
Thx
Quote:
Was ik net achter gekomen, maar in ieder geval bedankt. Heb er toch even naar moeten zoeken. |
Wat met de stekkers die in men pierburg staken?
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
deze mogen gewoon losblijven hoor ;) daar kan niks mee gebeuren ... vacuum leidingen moeten gewoon aangesloten worden ( anders zou hij wat beroerd draaien )
|
En wat met de twee darmen koelvloeistof die aan de pierburg zaten? Heb ze nu voorlopig gewoon afgedopt. Maar dat groen bakje heb ik er tussen uit gelaten. En krijg hem niet aan de praat. Co schroef heb ik heel ingedraaid en dan bijna 2 slagen terug. Heb ook eens naar de sproeiers gezien, en als ik het goed zie, dan zijn dat 2 sproeiers van 155. Zou dat kunnen kloppen?
|
Quote:
Ik heb het groene vacuumreservoir er gewoon tussen zitten . Koelvloeistof mag idd gewoon afgedopt worden ... Sproeiers weet ik niet van buiten dat kan verschillen van afstelling . Start hij al ? |
Jep, hij bolt. De auto was ook zijn punt kwijt. Had de tandwielen op de merktekens gezet, de ontsteking kwam overeen, maar de rotor wees naar 2? Hoop dat het nu blijft. Mischien ervaring mee?
|
Quote:
Was de Riem versprongen misschien ? |
Nee, de riem is niet versprongen want had daarop gekeken om hem op de merktekens te zetten. Maar hij gaat nu, en nu moet ik het maar in de gaten houden.....
|
All times are GMT +1. The time now is 08:51. |