te koop nette scirocco mk2
te koop
super dikke scirocco mk2 1.8 8v het gaat om een echte liefhebbers auto, deze gaat weg omdat ik nog een ander project heb staan en ik een andere auto op het oog heb, de auto is helemaal uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd een aantal jaren terug, daarna is de auto goed onderhouden en staat grotendeels bij mij in de vitrine. exterieur: zwart metallic tussendemper vervanger van supersprint uniek nette zachte kofferbakspoiler getinte ramen bonrath 1 armige ruitenwisser 2e ruitenwisser voor gecleand embleemloze grill kanteldakje nieuwe rubbers chromen deursloten chromen motorkapsloten chromen kofferbakslot achterklep gecleand custom made onderlip nieuwe remleidingen scirocco instaplijsten wielen en banden: unieke PLS itc sport velgen hoogglans verdicht randen en harten 2x 8j .15 inch met 165-50-15 band 2x 9,5j 15inch met 195-45-15 band motorisch: 1.8 8v met spaghetti spruitstuk 110pk nieuw kleppendeksel ...zwart meegespoten nieuwe kmteller kabel 16v einddemper met rvs eindpijpjes rvs spaghetti spruitstuk k&n luchtfilter onderstel: dubbele geventileerde gegroefde remschijfen brembo schroefset stabilisatorstang tussen draagarmen interieur: orgineel net scirocco gt2 interieur nieuwe vloerbedekking ...zwart niuewe leren hemelbekleding ....zwart nieuw gestikt leren bekleding kofferbak zwart nieuwe gestikte vloermatten zwart zelfde als kofferbak armsteun voor VDO olietemperatuurmeter in middenconsole ingekorte versnellingspook sportstuur met logo wolfsburg sleutel en reservesleutel deurkaarten meegespoten in carosserie kleur compleet en netjes met leer afgewerkte kofferruimte audio gemeten op ruim 140 DB radio: kenwood kdc w553u met mp3 wma usb monoblock versterker ground zero 2x115w rms subwoofer ground zero GZHW 38 x1000w rms 2 kanaals versterker ground zero 2x115w rms bekabeling met 200a zekering in een compleet afgewerkte en met leder beklede kofferbak en vast nog veel meer wat ik ben vergeten komen kijken mag bieden mag ook maar graag alleen serieus bieden. auto staat altijd binnen in de vitrine het is een liefhebbers auto maar dus geen fun proefrijders. voor meer info kun je bellen berichtje doen of mailen vraagprijs is 7000euro Omgeving Vriezenveen http://link.marktplaats.nl/771928531 http://link.marktplaats.nl/771928531 |
All times are GMT +1. The time now is 23:56. |