Volf GT Pearl Rosso
De Volf staat er op het moment zo bij (wintermodus)
Normaal staat hij op BBS RA, deze liggen op moment in de stalling voor restauratie. |
Op het moment ligt het Vento-front bij de spuiter samen met de 3D-achterlichten te wachten op een laagje verse lak.
Verder ligt er nog te wachten op montage; een setje US-light modules. En als alles terug is van de spuiter moet de Mattig grillespoiler nog gemonteerd worden. De audio is nu volledig naar wens, Subje in de kofferbak, 2x 350W in de de hoedenplank en 2x 200 in de deuren en als laatste gisteren nog even 2x100 Caliber tweeters gemonteerd. Het volgende project wordt interieur maar daar ben ik nog niet helemaal uit. |
Mooi leer erin
|
Quote:
Of origineel GTI mk.3 Recaro interieurtje. Dit is de huidige staat van interieur. |
Gister even de GT gestript, enkele onderdelen naar de spuiter voor een vers (zelfde) lakje.
Tevens even Samco luchtfilter slang monteren, zal vast langer meegaan. en nog wat cosmetische dingetjes spuiten in de motorruime. |
De Volf is weer opgebouwd even vlug een fotootje geschoten morgen volgen beteren.
|
Dat is een hele verbetering!
|
Vandaag even mooi plekje gezocht en twee betere pics geschoten.
Frontshot Zijshot |
Quote:
Die staan al in bestelling Swinz :drive: |
Morgen weer even aan de hobby, en dan volgen ook pics. Vr6 deurpaneeltjes incl. boxen gescoord. Dus morgen weer even wat extra spaghetti trekken.
voorpaneel achterpaneel Ook heb ik nog nieuwe zwarte A,B en C stijlen liggen deze ook maar eens gaan monteren. Inmiddels zit de Mattig grillespoiler ook op het frontje, ook daar morgen foto van. |
Zaterdag even lekker bezig geweest extra bedrading getrokken met originele stekkers, voor de VR6 panelen achterin.
Voorpaneel Achterpaneel Aangezien ik vandaag vrij was ook even de A en B stijlen vervangen voor zwarte, ziet er een stuk beter uit. Voorin Aangezien ik toch bezig was ook gelijk maar even de zonnekleppen in stijl. B stijl En NEE mensen mijn dakhemel is niet zo geel, komt door flitser. Al met al weer lekker bezig geweest, volgend weekend de C-stijlen vervangen ........ |
Inmiddels is er al weer het een en ander gebeurd aan de Volf.
De Golf staat nu op 14"met 16"oversized wieldoppen. De richtingaanwijzers vervangen door Smoke exemplaren met US-lights. Gele H4 er in geknoopt weer eens wat anders. |
Heb nog wat plannen voor een custom grill. Maar dat zien jullie vanzelf voorbij komen.
|
Twijfel nog over GT logo, of mk. 5 of mk. 3 logo of helemaal niet. |
Plannen voor de grill gaan niet door, afgelopen week maar eens even de Volf netjes gepoetst. Kleine toevoeging aan de grill "Volkwagen"typeplaatje van mk. II.
Verder staan de stoelen nu bij de bekleder om te worden voorzien van een mooi laagje creme leder. |
Mag een slotje op. De Volf is weg. Rij op het moment in een Koreaan waar ook zeker de nodige plannen mee zijn. Druk op zoek naar een leuke kleine VW voor de vrouw. Gaat waarschijnlijk een 2F Prego worden of een Golfje mk.II
|
All times are GMT +1. The time now is 15:23. |